قتل هم‌خوابگاهی در انتقام کور


قتل هم‌خوابگاهی در انتقام کور

پسری ۱۸ ساله برای گرفتن انتقام از هم‌خوابگاهی دوران مدرسه‌اش، او را با هویت جعلی به قتلگاه کشاند. متهم در جلسه دادگاه مدعی تجاوز مقتول به خود شد.

به گزارش جام‌جم، ۲۷ شهریور ۹۵، جسد پسری ۲۰ ساله در یکی از کارگاه‌های گچبری بومهن تهران کشف شد. سعید با اصابت جسم سخت به سرش دچار جراحت شدید شده و جان خود را از دست داده بود. کارآگاهان پس از بررسی صحنه جرم، پسری ۱۸ ساله به نام رحیم را شناسایی کردند که در زمان حادثه با مقتول دیده شده بود. در حالی که تحقیقات برای دستگیری رحیم در دستور کار قرار گرفته بود، او پس از ۲۰ روز خودش را به کلانتری معرفی کرد و به قتل با انگیزه‌های اخلاقی اعتراف کرد. با ثبت اعترافات متهم، کیفرخواست پرونده صادر شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

 

صبح دیروز، در ابتدای جلسه محاکمه، اولیای دم تقاضای قصاص کردند. سپس رحیم گفت: «در دوران راهنمایی در خوابگاه مدرسه‌مان زندگی می‌کردم. سعید هم آنجا بود. یک شب وقتی خواب بودم، سعید سراغم آمد و به من تجاوز کرد. او این ماجرا را برای همه تعریف کرده بود. افسرده شده بودم تا این‌که چند سال بعد، یکی از دوستان مشترکمان در تلگرام، شماره سعید را برایم فرستاد. می‌خواستم مطمئن شوم تجاوز کار خود سعید بوده اما اگر خودم را معرفی می‌کردم، جواب نمی‌داد برای همین خودم را یکی از دوستان قدیمی‌اش جا زدم و قرار ملاقات گذاشتم. سعید سر قرار آمد و وقتی مرا دید، شک کرد. پرسید چقدر قیافه‌ات عوض شده؟ من هم گفتم تصادف کرده‌ام.»

 

متهم درباره قتل نیز گفت: «سعید در صحبت‌هایش گفت در دوران مدرسه به یکی از بچه‌ها تجاوز کرده است. آن‌موقع چیزی نگفتم اما ناگهان نام مرا هم برد. گفت رحیم یادت هست؟ به او هم تجاوز کرده‌ام. اشک در چشمانم جمع شد. این بار از دهان خودش ماجرا را شنیدم. می‌خواستم همانجا خودم را معرفی کنم اما منصرف شدم. روز بعد دوباره در کارگاه قرار گذاشتم. وقتی آمد گفتم من همان رحیم هستم. شوکه شد. می‌خواست با چاقو مرا بزند که میله‌ای برداشتم و به سرش کوبیدم و فرار کردم. چند دقیقه بعد متوجه شدم تلفن همراه و کیفم را جا گذاشته‌ام. برگشتم و از روی عقده، دو تا عکس هم در آن وضعیت از او گرفتم.»

 

اظهارات متهم در حالی است که پیش از این چند نفر از همکاران او به پلیس گفته‌اند: «دو سه روز قبل از حادثه، رحیم گفته بود می‌خواهد سعید نامی را به کارگاه بیاورد و به او تجاوز کند.» رحیم این موضوع را رد کرد و گفت: «من هیچ حرفی در این مورد به کسی نزدم. شاید اختلاف مالی‌ام با یکی از همکاران باعث این حرف‌ها شده باشد.» سپس وکیل متهم خواستار تشکیل پرونده شخصیت برای موکل خود شد. رحیم نیز در آخرین دفاعیاتش گفت: «من قصد قتل نداشتم. از اولیای دم تقاضای بخشش دارم.» قضات برای صدور رای وارد شور شدند.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.