قتل خواهر خوانده ۶ ساله به خاطر حسادت


قتل خواهر خوانده ۶ ساله به خاطر حسادت

پسر ۱۷ ساله که به خاطر حسادت، خواهرخوانده خود را کشته بود ، ساعتی بعد از جنایت دستگیر شد.

 به گزارش جام جم، غروب چهارشنبه پلیس اصفهان در جریان جنایتی هولناک در خیابان هفتون قرار گرفتند. ماموران کلانتری ۱۷ با حضور در محل ، با جسد دختری شش ساله رو به رو شدند که با ضربه های چاقو به قتل رسیده بود.

 

تحقیقات نشان داد ، دختر خردسال در نبود اعضای خانواده اش به قتل رسیده است. از سوی دیگر آثار ورود به زور یا سرقت در خانه دیده نشد که این موضوع نشان داد، قاتل فردی آشنا بوده که با انگیزه انتقامجویی مرتکب قتل شده بود.

 

کارآگاهان در تحقیق از خانواده دختر بچه دریافتند ، همزمان با قتل پسر ۱۷ ساله خانواده به نام امیر ناپدید شده است. امیر و دختر شش ساله خواهر و برادر ناتنی بودند و پسر نوجوان به خواهرخوانده اش و رفتار خانواده با او حسادت می کرد.

 

با افشای این موضوع ، احتمال قتل توسط پسر نوجوان مطرح شد و مشخصات او در اختیار گشت های پلیس قرار گرفت. چند ساعت پس از این جنایت، ماموران پلیس مستقر در ترمینال کاوه اصفهان، به رفتار پسری نوجوان مشکوک شده و او را زیر نظر گرفتند. پسر نوجوان قصد خرید بلیت داشت و مدارکی همراه نداشت.

 

در ادامه دریافتند پسر نوجوان، همان متهم به قتل تحت تعقیب پلیس است. امیر دستگیر شد و پس از انتقال به پلیس آگاهی به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و گفت: خانواده‌ام به من توجهی نمی کردند و همه محبت آنها برای خواهر خوانده ام بود. همین رفتار آنها باعث شد تصمیم به انتقام بگیرم. روز چهارشنبه با او درگیر شده و گلویش را فشار دادم. وقتی بی حال روی زمین افتاد ،چاقویی برداشته و به او ضربه زدم. وقتی به خودم آمدم او را کشته بودم. از خانه فرار کردم و به ترمینال کاوه رفتم که در آنجا دستگیر شدم.

 

سرهنگ حسین حسین زاده، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در این باره به جام جم گفت: تحقیقات از متهم در پلیس آگاهی ادامه دارد تا انگیزه او از قتل بررسی شود.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.