قاسمی: خبری از بازداشت دانشجوی ایرانی در استرالیا دریافت نکرده‌ایم

قاسمی: خبری از بازداشت دانشجوی ایرانی در استرالیا دریافت نکرده‌ایم

قاسمی: خبری از بازداشت دانشجوی ایرانی در استرالیا دریافت نکرده‌ایم

اخبار,اخبار سیاست خارجی,بهرام قاسمی

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت:تاکنون خبری از بازداشت دانشجوی کشورمان در استرالیا به اتهام ارسال تجهیزات نظامی آمریکایی به ایران دریافت نکردیم.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران، در خصوص انتشار اخباری مبنی بر بازداشت یک دانشجوی ایرانی دانشگاه کوئینزلند استرالیا به اتهام ارسال تجهیزات نظامی آمریکایی به ایران خاطرنشان کرد: تا کنون جز اخبار برخی رسانه ها در فضای مجازی از هیچ کانال رسمی و مقامات استرالیایی چنین خبری را دریافت نکرده ایم.

 

وی ادامه داد: به سفارت ایران در کانبرا دستور داده شد تا سریعا موضوع را از طریق مقامات استرالیایی پیگیری کنند و پس از حصول نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد. 

 

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: سیاست جمهوری اسلامی ایران همواره حمایت از حقوق ایرانیان در اقصی نقاط جهان است و بر اساس وظیفه در خصوص صحت و سقم این خبر و چگونگی اقدامات احتمالی حداکثر تلاش خود را به کار خواهیم بست.

 

قاسمی در پایان خاطر نشان کرد: اینگونه رفتار ایذایی، غیرقانونی، گزینشی، سیاسی و مغرضانه دولت آمریکا برای ما مسبوق به سابقه است و موارد دیگری از ایراد چنین اتهامات واهی به شهروندان ایرانی هم وجود دارد که در حال پیگیری هستیم.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.