فیلم «یادم تو رو فراموش» بعد از «خرگیوش» می آید


فیلم «یادم تو رو فراموش» بعد از «خرگیوش» می آید

اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم یادم تو رو فراموش

فیلم سینمایی «یادم تو رو فراموش» به کارگردانی علی عطشانی بعد از پایان اکران فیلم «خرگیوش» روی پرده سینماها می‌رود.

به گزارش بانی فیلم، آنونس جدید فیلم «یادم تو رو فراموش» به کارگردانی علی عطشانی که بر اساس زندگی فوتبالیست مشهور ساخته شده و در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، رونمایی شد.

 

«یادم تورو فراموش» پس از پایان اکران فیلم «خرگیوش» در سرگروه زندگی اکران می‌شود و موسسه پخش فیلم «رسانه فیلمسازان» به مدیریت حبیب اسماعیلی پخش این فیلم را بر عهده دارد.

 

فیلم سینمایی «یادم تو رو فراموش» که با نام Wishbone در جشنواره‌های خارجی حضور دارد تا کنون در جشنوار‌ه‌های مختلفی در آمریکا، کانادا، انگلستان، هند و … به نمایش در آمده و دو جایزه بهترین کارگردانی و سه جایزه بهترین فیلم را دریافت کرده است. همچنین میترا حجار جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره سانفرانسیسکو و مازیار فلاحی جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره ویند آمریکا را برای بازی در این فیلم از آن خود کرده‌اند.

 

در «یادم تو رو فراموش» میترا حجار در نقش شهلا جاهد و حسین یاری در نقش ناصر محمدخانی بازی کرده‌اند.

 

در خلاصه داستان «یادم تو رو فراموش» آمده است: دامون مربی بر کنار شده یکی از باشگاه‌های پرطرفدار با دختری که سال‌ها پیش با او ارتباط داشته روبه‌رو می‌شود.

 

در این فیلم بازیگرانی چون حسین یاری، آزاده مهدیزاده، میترا حجار، ماه چهره خلیلی، مازیار فلاحی، خشایار راد و بیتا عطشانی حضور دارند.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.