فیلم های تازه نفسی که از امروز به روی پرده می روند


فیلم های تازه نفسی که از امروز به روی پرده می روند

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,فیلم های تازه نفسی که از امروز به روی پرده می روند

از روز چهارشنبه دوم اسفندماه اکران سه فیلم سینمایی “دعوت‌نامه”، “اشک نرگس”،” بلوک ۹ خروجی ۲” و از روز پنج شنبه”مادری” در سینماها آغاز شد.

به گزارش هنرآنلاین، فیلم سینمایی “بلوک ۹ خروجی ۲” ساخته علیرضا امینی به تهیه کنندگی محمدرضا شریفی نیا پس از چهار سال توقیف اکران خود را آغاز کرد.

“بلوک۹ خروجی ۲” دومین فیلمی است که توانسته، نظر اعضای شورای پروانه نمایش را بدست آورد و با پذیرش رده بندی سنی پروانه نمایش خود را دریافت کند. در خلاصه داستان فیلم آمده است: زن و شوهرى که مدتى هست از هم جدا شده‌اند، دختری دارند که بر اثر حادثه‌اى دچار شوک شده و دیگر قادر به حرف زدن نیست. دکتر معالج وى براى برطرف شدن این مشکل تجویز مى‌کند پدر و مادر و فرزند براى مدتى با هم و در کنار هم، مانند سابق زندگى بدون تشنج و بحث و دعوا داشته باشند تا مشکل فرزند حل شود، این ماجرا زندگى زن و شوهر را وارد  چالش‌هاى جدیدى مى‌کند تا در نهایت ..

امیر جعفری‌، پانته‌آ بهرام‌، حمیدرضا آذرنگ‌، الهام کردا‌، شبنم مقدمی‌، پروین ملکی‌، حسام حمیدی‌، هانی خرم، ملیکا پارسا‌ ، سیاوش جعفری و با هنرمندی ستایش محمودی‌ بازیگران “بلوک ۹ خروجی ۲” هستند.

“دعوت‌نامه” به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت، در گروه استقلال به جای فیلم سینمایی “آینه بغل” به کارگردانی منوچهر هادی اکران شده است.

در این فیلم حمیدرضا آذرنگ، میترا حجار، شقایق فراهانی، شهاب شادابی، بهزاد جعفری، سامان صفاری، منظر لشگری، مسعود شریف، با معرفی غزل فرید و سحر کریمی به ایفای نقش می‌پردازند. در خلاصه داستان فیلم آمده: دزدی های رضا، داستانهای جدیدی را در مالبختگان رقم می‌زند. در واقع “دعوتنامه ” روایتگر زندگی شخص درمانده‌ای است که در مشهد زندگی می‌کند و کارش این است که از زائران حرم علی بن موسی الرضا (ع) دزدی کند و از طریق آن زندگی بگذراند اما ورود فردی دستگیر روند قصه زندگی رضا را به کلی تغییر می‌دهد.

“اشک نرگس” به تهیه‌کنندگی و کارگردانی احمد عبدالهیان نیز در گروه آزاد از دوم اسفندماه اکران می‌شود. این فیلم براساس وصیت نامه شهید باکری نوشته شده است و در آن بازیگرانی چون رضا ایرانمنش، نگین معتضدی، محمود مقامی، گیتی ساعتچی، آتنا زندیه، شراره رخام، داوود اسداللهی، حامد شیخی، جلال پیشوائیان، بهروز پیروزیان، حسین شهاب، رحمان مقدم، حدیث دوست، شیما شهامتی، ستاره آسمان، آیبک فدایی، مریم خشنودی، وحید اشراقی، کیارش ابطحی، داود قاسمی، سیاوش مرادی، شیرین میرطالبی، محسن وهاب‌پور، اکبر هنرمند به ایفای نقش می‌پردازند.

“اشک نرگس” داستان زندگی خبرنگاری را روایت می‌کند که بازمانده جنگ تحمیلی است. وی دچار چندگانگی در اجتماع و حتی هم‌دوره‌ای‌های خود شده و در این بین عاشق همکار خود می‌شود.

“مادری” نخستین ساخته رقیه توکلی در مقام کارگردان است که به تهیه کنندگی سیاوش حقیقی در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برای اولین بار به نمایش درآمد و حالا پس از گذشت یک سال قرار است از روز پنجشنبه به روی پرده سینماها برود.

داستان “مادری” درباره زندگی دو خواهر است که یکی عشقش را رها کرده و دیگری عشقش او را رها کرده است.

نازنین بیاتی، هانیه توسلی، ملیسا ذاکری، مریم بوبانی، آنا زارع، سجاد اسماعیلی و هومن سیدی در این فیلم بازی کرده‌اند که در شهر یزد جلوی دوربین رفته است.  پیش از این قرار بود فیلم”آن سوی ابرها” ساخته مجید مجیدی از روز چهارشنبه به روی پرده سینماها برود که در دقایق آخر محمدرضا صابری مدیر عامل نور تابان و پخش کننده فیلم “آن سوی ابرها” اعلام کرد علیرغم تلاش‌های صورت گرفته بدلیل  آماده نشدن نسخه دوبله فیلم، اکران فیلم به تعویق افتاده  و تا پایان سال ۹۶ اکران نمی‌شود.

 

 

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.