«فیلشاه»؛ انیمیشن ببینید


«فیلشاه»؛ انیمیشن ببینید

اخبار,اخبار فرهنگی,انیمیشن فیلشاه

نوروز امسال با افزایش گروه های سینمایی،سینماروها یک فیلم بیشتر از نوروز ۹۶ برای انتخاب در اختیار خواهند داشت.هفت فیلم نوروز با سرگروهی پردیسهای سینمایی آزادی،کورش، زندگی، ماندانا و سینماهای استقلال، ایران و جوان به اکران می رسند.

 

بر اساس آنچه تا لحظه تنظیم مطلب حاضر مشخص شده،«به وقت شام» به سرگروهی کورش، «لاتاری» به سرگروهی استقلال، «لونه زنبور» به سرگروهی ایران، «مصادره» به سرگروهی جوان، «فیلشاه» به سرگروهی آزادی، «خرگیوش» سرگروهی ماندانا و «فراری» به سرگروهی زندگی در اکران نوروز ۹۷ به نمایش در می آیند.

 

سه کمدی،دو درام اجتماعی،یک فیلم جنگی و یک انیمیشن ترکیب متنوع اکران نوروز امسال را رقم زده اند.در واقع شما به جز فیلمهای علمی تخیلی،نوروز ۹۷ از هر ژانری فیلم روی پرده خواهید دید! اکران این فیلمها از چهارشنبه ۲۳ اسفند آغاز خواهد شد و تا اواخر اردیبهشت ادامه پیدا می کند.

 

معرفی فیلمها به همراه برخی نکات حاشیه ای برای آنکه دستتان بیاید کدام فیلم بیشتر با سلیقه شما همخوانی دارد، هدف مطلب حاضر است.

 

«فیلشاه» تنها انیمیشن اکران نوروز است که اگر به سرنوشت «تهران ۱۵۰۰» که چند سال پیش در همین مقطع اکران شد دچار شود،باید خیلی هم خوشحال باشد.فیلم را حوزه هنری پخش می کند که مدتهاست به برخی فیلمهای دیگر روی خوشی نشان نمی دهد و سینماهایش را از آنها دریغ می کند.فیلم از لحاظ کیفی و با لحاظ بضاعتهای سینمای ایران تا حدودی به نمونه های مشابه خارجی تنه می زند،اما نقدهایی هم به آن وارد شده است. از جمله گذر سریع از برخی صحنه های احساسی و درست شنیده نشدن برخی دیالوگها.

در خلاصه داستان فیلم آمده: در جنگلی در آفریقا رئیس گله فیل ها صاحب فرزندی می ‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «شادفیل» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می ‌شود.

 

شناسنامه

کارگردان:هادی محمدیان

تهیه‌کننده:حامد جعفری

 

صداپیشگان : بهرام زند، زهره شکوفنده، ناصر طهماسب، میرطاهر مظلومی، شوکت حجت، حامد عزیزی، ژرژ پطروسی، شایان شامبیاتی، بهمن هاشمی، اکبر منانی، حسین عرفانی.

 

بانی فیلم

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.