فوت ۹۳۹ نفر در حوادث ترافیکی ۱۱ ماهه سال جاری در اصفهان


فوت ۹۳۹ نفر در حوادث ترافیکی ۱۱ ماهه سال جاری در اصفهان

  اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی,پزشکی قانونی
مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در ۱۱ ماه سالی که گذشت ۹۳۹ نفر در حوادث ترافیکی استان جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴٫۶ درصد کاهش داشته است. 

علی سلیمان پور در گفت وگو با  ایسنا اظهار کرد: در ۱۱ماه نخست سال ۱۳۹۶ مجموع تلفات حوادث جاده‌ای استان اصفهان شامل ۲۱۸ نفر زن و ۷۶۶ نفر مرد بوده است که در مجموع به ۹۳۹ نفر رسیده و نسبت به مدت مشابه ۴٫۶ درصد کاهش داشته است.

 

وی ادامه داد: از مجموع تلفات حوادث ترافیکی استان، ۵۴۳ نفر در جاده های برون شهری و ۳۵۲ نفر در جاده‌های درون شهری جان خود را از دست داده اند. هم چنین ۱۳ نفر در جاده‌های روستایی و ۳۱ نفر در سایر جاده‌های استان فوت شده‌اند. 

 

مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان افزود: در همین مدت ۲۳ هزار و ۶۱۲ مصدوم ناشی از حوادث ترافیکی به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کرده‌اند. از این تعداد ۶ هزار و ۳۳۹نفر زن و ۱۷ هزار و ۲۷۳ نفر مرد هستند. آمار مصدومین حوادث ترافیکی در ۱۱ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲٫۷ درصد افزایش داشته است.

 

سلیمان‌پور گفت: در بهمن ماه سال جاری۶۶ نفر شامل۲۰ زن و ۴۶ مرد، در حوادث ترافیکی استان جان خود را از دست داده اند که نسبت به بهمن سال گذشته کاهش داشته است. در این مدت یک هزار و ۷۸۷ مصدوم حوادث رانندگی نیز به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که تعداد مصدومان نسبت به بهمن ماه سال قبل ۱۵٫۷ درصد افزایش یافته است.

 

 مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان ادامه داد: در ۱۱ ماهه سال جاری آمار اجساد معاینه شده در مراکز پزشکی قانونی استان با تشخیص علت مرگ مسمومیت با گاز مونو اکسید کربن ، ۵۹ نفر  (10 زن و ۴۹ مرد) بوده که نسبت به  مدت مشابه سال قبل  که ۴۸ نفر بوده افزایش داشته است.

 

سلیمان پور گفت: در ۱۱ ماهه سال جاری آمار فوت شدگان ناشی از سوختگی شامل ۱۶۶ نفر، ( ۷۰ زن  و ۹۶ مرد) بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل (۱۶۷ نفر شامل ۶۸  زن و ۹۹مرد) کاهش داشته است. همچنین در بهمن ماه سال جاری ۱۰ نفر به دنبال سوختگی جان خود را از دست داده اند که نسبت به بهمن ماه سال گذشته بدون تغییر بوده است.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.