همسر خوب من

فوائد به آغوش گرفتن همسر

فوائد به آغوش گرفتن همسر. راهی موثر برای به هم عشق ورزیدن.

آیا می دانستید که در آغوش گرفتن همسر چه فایده ای دارد؟ آیا می دانید یکی از راه هایی که جلب محبت می کند این عمل است؟ آیا می دانید که این عمل می تواند رفتاری محبت آمیز و ابراز علاقه به همسرتان باشد؟ آیا می دانید چه زمانی مناسبتر برای انجام این عمل است؟ آیا می دانید وقت خداحافظی محبت زوجین را به هم بیشتر می کند.

واقعیت این است که در آغوش گرفتن همسر، یک مهارت ارتباطی پیشرفته و هدیه‌ای کاملاً عاشقانه است.

شاید بعد از گذشت سال‌ها از ازدواج تان دیگر فراموش کرده باشید که مثل ابتدای زندگی هر روز یکدیگر را در آغوش بگیرید.شاید فکر کنید وقتی برای این کار ندارید . اما واقعیت این است که در آغوش گرفتن همسر، یک مهارت ارتباطی پیشرفته و هدیه‌ای کاملاً عاشقانه است.

بهترین روشی که می‌تواند موفقیت و توانایی شما را در دوست داشتن و عشق ورزیدن به همسرتان تضمین کند. آغوش با خود احساس امنیت و صمیمیت و حمایت به همراه دارد همیشه سعی کنید صبح پیش از برخاستن، شب قبل از خوابیدن و در طول روز وقتی به خانه می‌رسید همسرتان را بغل کنید.

اگر هنوز هم برای این کار دنبال دلیل می‌گردید باید بدانید که محققان می‌گویند وقتی زوجین ۲۰ثانیه همدیگر را بغل می‌کنند، سطح اکسیتوسین در بدنشان بالا رفته و کورتیزول که هورمون استرس است پایین می‌آید. بنابراین معطل نکنید و آغوش به همسرتان هدیه دهید.

در احادیث می خوانیم که: هر بنده ، به چهره همسرش وهمسرش به چهره او بنگرد ، خداوند به آن دو با نگاه مهر آمیز می نگرد ، وهر گاه دست یکدیگر را بگیرند ، گناهان آن دو ، از لای انگشتانشان فرو می ریزد» (تحکیم خانواده از نگاه قرآن وحدیث ص۱۹۲به نقل از کنز العمال ج۱۶، ص۲۷۶).

زوجین دقت کنند.

ـ نگاه عاشقانه به یکدیگر

ـ مصافحه کردن در زمان ورود یا خروج از منزل

ـ موقع مسافرت از گونه مادر بوسه آرام گرفتن ویا بالعکس در زمان برگشت از مسافرت

ـ در موقع بدرقه ویا استقبال آغوش ملایم گرفتن  همسر

ـ بیان الفاظ حاکی از عشق ومحبت واحترام به همسر مانند : عشق من ، عزیز من ، هستی من زیبای من ، همسر خوشگل و….

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.