فصل سوم «کام شیرین» در حال نگارش است/ تغییراتی در ساختار برنامه


فصل سوم «کام شیرین» در حال نگارش است/ تغییراتی در ساختار برنامه

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,برنامه کام شیرین

کارگردان هنری برنامه «کام شیرین» با اشاره به آماده سازی فصل سوم این برنامه عنوان کرد که قرار است در این فصل بیشتر به تحکیم ازدواج و روابط پس از ازدواج بپردازند.

حمیدرضا غفارزاده کارگردان هنری برنامه «کام شیرین» درباره ساخت فصل سوم این برنامه که تاکنون ۲ فصل آن از شبکه دو سیما پخش شده است به مهر گفت: اکنون سری سوم «کام شیرین» را در مرحله نگارش داریم و در حال آماده سازی بخش های نمایشی و فیلمنامه این برنامه اجتماعی هستیم.

وی با اشاره به تغییرات در فصل سوم برنامه اظهار کرد: ساختار برنامه در سری سوم دچار تغییراتی می شود از جمله اینکه کارشناس ها تغییر می کنند و موضوع بحث ها هم متمرکزتر به بعضی از مسایل حوزه ازدواج می پردازد.

غفارزاده درباره کارشناسان این فصل از برنامه توضیح داد: رایزنی ها باید انجام شود و در حال حاضر ما با کارشناس های مختلفی صحبت می کنیم و تلاشمان این است که هرچه زودتر کار را کلید بزنیم و تا پایان سال روی آنتن تلویزیون باشیم که در این صورت پخش برنامه در نوروز هم ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به درخواست مخاطبان از این برنامه تصریح کرد: مرتضی یعقوبی و محمد سلیم کیا درحال آماده سازی فصل سوم برنامه هستند و با کمک این دوستان است که ۲ سری از برنامه شکل گرفت. ما یک نظرسنجی برای این برنامه داشتیم و بسیاری از مردم در بحث تحکیم ازدواج سوال داشتند که چطور رابطه ۲ جوان به ازدواج ختم می شود. همچنین مساله دیگر تحکیم خانواده است که مورد سوال بود و اینکه به مشکلات بعد از ازدواج بپردازیم.

کارگردان هنری «کام شیرین» در پایان بیان کرد: ما تمرکز می کنیم که درباره این ۲ مبحث بیشتر صحبت کنیم و البته بیش از ۲۰۰ موضوع داریم که به آنها نپرداخته ایم که ممکن است بسیاری از این موضوعات کلیشه ای باشند اما نوع نگاه ما به آنها جدید است.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.