فروش لیزینگی خودرو

فروش لیزینگی خودرو

فروش لیزینگی خودرو

فروش اقساطی خودرو,فروش لیزینگی خودرو,خرید اقساطی خودروهای خارجی و داخلی

 

فروش اقساطی خودرو
خدمتی دیگر از  راشین خودرو مهرایرانیان واردات و پیش فروش خودروهای روز بازار خودروی دنیاست. محصولات کمپانی های نامدار کیا، تویوتا، هیوندا، بنز، بی ام و ، لکسوس از مجموعه خودروهای وارداتی فردیس مهام آتیه خودروست. تمامی این خودروها به صورت فروش مرحله ای و براساس سفارش مشتریان عزیز به صورت کاملا کاستومایز وارد می شوند.

این امکان، شرایطی را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است تا خودورهای روز دنیا و خودروهای ۲۰۱۸ از کمپانی های  Hyundai، KIA، Toyota، Lexus، BMW، Mercedes Benz و Volvo را به صورت فروش مرحله ای در اختیار داشته باشند.
فروش دو مرحله ای و اقساطی خودروهای ۲۰۱۸
•    تحویل به موقع
•    بدون نیاز به ضامن
•    تمام خودروها فولترین آپشن
•    امکان اقساط بلند مدت تا ۶۰ ماه
 

فروش لیزینگی خودرو
 

برای اطلاع از شرایط لیزینگی و شرایط لیزینگ خودروهای داخلی و خارجی با مشاوران شرکت راشین خودرو مهر ایرانیان تماس بگیرید

•    قبول سفارشات واردات خودروهای هیوندای ۲۰۱۸
کمپانی کره ای خودروی هیوندای، جای خود را در دل مشتریان ایران و البته جهان به خوبی باز کرده است. تنوع محصولات دوست داشتنی این شرکت دست خریداران را برای انتخاب یک خودرو متناسب با ذائقه و سلیقه شان کاملا باز نگه داشته است. در طرح فروش دو مرحله ای فردیس مهام آتیه خودرو  مشتریان قادرند تا محصول مورد نظر را از محصولات هیوندای ۲۰۱۸ مانند هیوندای النترا ۲۰۱۸، هیوندای سانتافه ۲۰۱۸، هیوندای توسان ۲۰۱۸ و هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ را به طور کاملا سفارشی درخواست دهند.

•    قبول سفارشات واردات خودروهای کیا ۲۰۱۸
یکی دیگر از برندهای خودرو که در ایران چند سالی ست به محبوبیت رسیده است برند کیا موتور است. خودروهای این کمپانی با اصالت با مشخصات فنی کم نظیر، آپشن های بسیار مناسب و طراحی شرقی کاملا مورد پسند مشتریان ایرانی ست. فردیس مهام آتیه خودرو  در صدد واردات و فروش مرحله ای مدل های ۲۰۱۸ از خودروهای کمپانی کیاموتورز است. خودروهایی همچون سورنتو، اسپورتیج، اپتیما، سراتو و پیکانتو پیش از این توسط راشین خودرو مهرایرانیان به صورت فروش مرحله ای در اختیار مشتریان عزیز قرار داشت. هم اکنون نیز مدل های جدیدی مانند کیا سراتو ۲۰۱۸، کیا اپتیما ۲۰۱۸ و اسپورتیج ۲۰۱۸ در لیست خودروهای فردیس مهام آتیه خودرو قرار گرفته اند.

•    قبول سفارشات واردات خودروهای تویوتا ۲۰۱۸
با عنوان شدن نام تویوتا خودرویی با کیفیت و تمام عیار در ذهن ها تداعی می شود. کمپانی تویوتا یکی از شرکت های خودروسازی ژاپنی ست که محصولاتش در سطح جهان عرضه شده و مورد استقبال قرار می گیرد. سال گذشته نیز خودروی پریوس از این کمپانی پرفروش ترین هیبریدی دنیا لقب گرفت که در ایران و توسط فردیس مهام آتیه خودرو نیز عرضه شد. جدیدترین مدل های خودروهای تویوتا ۲۰۱۸ مانند RAV 2018 ، CH-R 2018 در دستور کار راشین خودرو مهرایرانیان قرار گرفته اند تا به صورت سفارش وارد شده وبه صورت فروش مرحله ای در اختیار علاقمندان به برند تویوتا قرار گیرد.

•    قبول سفارشات واردات خودروهای لکسوس ۲۰۱۸
خودروهای لکسوس همانطور که از نام آنها بر می آید خودروهایی لوکس و مورد پسند قشر خاصی از جامعه است. حضور این دسته خودروها در بازار ایران و استقبال بسیار خوب از این محصولات فردیس مهام آتیه خودرو  را بر آن داشت تا شرایطی را برای مشتریان عزیز ایرانی فراهم کند تا بصورت سفارشی این خودروها را انتخاب نمایند. در لیست ۲۰۱۸ محصولات لکسوس مدل هایی همچنون NX-300 2018 و NX-200 2019 قرار گرفته است. وظیفه واردات و فروش مرحله ای لکسوس ۲۰۱۸ برای شما هموطنان عزیز، بر عهده راشین خودرو مهرایرانیان است. برای کسب اطلاعات بیشتر از محصولات ۲۰۱۸ لکسوس و شرایط فروش مرحله ای خودرو با راشین خودرو مهرایرانیان  تماس حاصل فرمایید.

•    قبول سفارشات واردات خودروهای بی ام و ۲۰۱۸
بدون شک محصولات متنوعی از خودروهای تولید کمپانی بی ام و را در خیابان ها مشاهده کرده اید. خودروهایی بی نقص که علاوه بر کیفیت بی نظیر، زیبایی آنها چشم هر بیننده ای را خیره می کند. آخرین پرچمداران کمپانی BMW را می توانید با شرایطی که راشین خودرو مهرایرانیان  فراهم کرده است سفارش داده و بصورت فروش مرحله ای مالک شوید. برای اطلاع از جدیدترین خودروهای محصول ۲۰۱۸ بی ام و با ما  تماس بگیرید.

•    قبول سفارشات واردات خودروهای مرسدس بنز ۲۰۱۸
یکی از قدیمی ترین و شاید نخستین کمپانی خودروسازی مدرن جهان، شرکت بنز همچنان با معرفی خودروهایی منحصربفرد مشتریان خود را میخکوب می کند. امروزه این شرکت با معرفی خودروهایی از کلاس های مختلف و با سری نام های مختلف نیازهای متفاوت مشتریانش را به خوبی مرتفع کرده است. راشین خودرو مهرایرانیان  نیز با فراهم کردن شرایط ویژه ی فروش مرحله ای، جدیدترین خودروها و مدل های ۲۰۱۸ شرکت محبوب آلمانی در اختیار طرفداران داخلی این کمپانی قرار داده است.
 
قبول سفارشات واردات خودروهای ولوو ۲۰۱۸
امن ترین خودروهای جهان توسط راشین خودرو مهرایرانیان  وارد و به صورت فروش مرحله ای در اختیار دوست داران خودروهای خاص قرار گرفته است. محدود بودن خودروهای سدان و شاسی بلند ولوو در خیابان ها یکی دیگر از محبوبیت بالای این خودرو در بین مشتریان عزیز است. خودروهای شاسی بلند این کمپانی رقبایی جدی برای برترین SUV های بازار خودروی دنیا و ایران محسوب می شوند. در صورتی که شما نیز علاقمند و طرفدار خودروهای خاص، با کیفیت و با طراحی متفاوت و زیبا هستید می توانید از شرایط فروش مرحله ای خودروهای ولوو در راشین خودرو مهرایرانیان  بهره مند باشید.

تحویل فوری خودرو
تحویل فوری انواع خودروهای خارجی و داخلی در شرکت راشین خودرو مهر ایرانیان میتوانید با مشاوران شرکت تماس بگیرید و از شرایط ویژه اقساطی و تحویل فوری مطلع شوید.
 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.