فروشگاه محصولات بادی اینتکس در تهران


فروشگاه محصولات بادی اینتکس در تهران

فروشگاه محصولات بادی,محصولات بادی,محصولات بادی اینتکس
 

چادر مسافرتی
امروزه بهمراه داشتن چادر مسافرتی در سفرها به یک نیاز ضروری تبدیل شده است که بسیاری برای کمپینگ ها و همچنین سفرهای طولانی مدت خود از این دسته از محصولات استفاده می کنند . در بسیاری از مناطق دسترسی به هتل و یا محل مشخصی برای استراحت وجود نداشته و همراه داشتن یک چادر مسافرتی می تواند گزینه مناسبی برای استراحت های شما باشد . چادرهای مسافرتی را می توان به سه دسته چادر مسافرتی عصایی ، چادر مسافرتی اتوماتیک و چادر مسافرتی فنری تقسیم نمود که هریک دارای ویژگی ها و مزیت های خاصی نسبت به نمونه های دیگر داشته و می توانید بسته به نیاز خود ، نمونه مورد علاقه خود را انتخاب نمایید.

 

فروشگاه محصولات بادی,محصولات بادی,چادر مسافرتی

 خرید انواع چادر مسافرتی

چادر مسافرتی عصایی به سبب داشتن مقاومت بالا در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین بدنه های ضد آب و دولایه گزینه مناسب برای کسانی می باشد که نیاز به یک چادر مسافرتی برای کمپینگ ها و کوهنوردی های خود در مناطق سردسیر و یا مناطقی که احتمال بارش باران و یا برف بیشتر از سایر نقاط داشته که این نوع از ساختار چادرها می توانند به خوبی در هنگام وزش بادهای شدید نیز از خود مقاومت نشان داده و یک محصول ایمن را در اختیار شما قرار خواهند داد . معمولا نصب چادر مسافرتی عصایی زمان بر تر از سایر چادرها بوده که این را می توان یکی از نکات منفی این محصول نسبت به سایر چادرهای مسافرتی دانست .

چادر مسافرتی فنری یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین چادر های مسافرتی می باشد که این محبوبیت به دلیل قیمت مناسب آن بوده که به این سبب توانسته است توجه بسیاری از خانواده ها را به سمت خود جلب کند . این دسته از چادرهای مسافرتی عموما دارای بسته بندی گرد بوده و دارای وزن بیشتری نسبت به سایر چادرها می باشد . این نوع چادر مسافرتی را می توان مناسب برای سفرهای کوتاه مدت و در آب و هوای متعادل دانست . نصب و جمع کردن این گروه از چادرها معمولا ساده تر از سایر چادرهای مسافرتی بوده و این ویژگی را می توان از نقاط مثبت این محصول برشمرد .

چادر مسافرتی اتوماتیک نیز یک محصول مناسب برای سفرهای کوتاه و یا بلند مدت بوده که به سبب استفاده از پایه های فایبرگلاس اتوماتیک ، برپا نمودن و یا جمع آوری آن به سریع ترین شکل ممکن صورت خواهد گرفت که این ویژگی مثبت یکی از دلایلی می باشد که بسیاری را به سمت این دسته از چادر های مسافرتی هدایت می کند . البته باید به تعادل کمتر چادر مسافرتی اتوماتیک نسبت به چادر مسافرتی عصایی اشاره نمود . وزن این گروه از چادرهای مسافرتی معمولا بیشتر از سایر چادرها بوده و دارای بسته بندی بزرگتری نیز می باشند.

قایق بادی
انواع و اقسام قایق بادی اینتکس و قایق های بادی تفریحی و ورزشی و انواع قایقهای بادی جیمینی و حرفه ای و قایق بادی حرفه ای در انواع قایق بادی چلنجر اینتکس و مارینر و اکسکروشن و سی هاواک و قایق های اینتکس با برند معروف intex در سایت تهران اینتکس نمایندگی پخش و فروش قایق بادی در کشور برای معرفی محصولات ما و همچنین راهنمای خرید قایق بادی به ادامه مطلب زیر توجه فرمایید.

 

فروشگاه محصولات بادی,محصولات بادی,قایق بادی

 خرید انواع قایق بادی

محصولاتی از قبیل قایق بادی یکی از محصولات پرفروش و پرطرفدار تفریحی میباشد که در عصر امروز توانسته جایگاه بسیار خوبی در میان عموم مردم بویژه کسانی که اهل طبیعت گردی و مسافرت و کمپینگ هستند بدست آورده است.

چنانچه قصد خرید قایق بادی را دارید میتوانید از انواع محصولات ما استفاده نمایید معرفی قایق ها :

قایق بادی جیمینی:
 یکی از محصولات بادی شرکت اینتکس و بست وی میباشد که که میتواند عنوان بهترین مدل قایق بادی خانوادگی را از آن خود کند جنس بدنه این قایق به قدری محکم و سخت است که میتواند با مدل قایق های فایبرگلاس رقابت کند و به صورت حرفه ای تولید و ساخته شده است

قایق بادی اکسروکشن:
 با شماره های مختلف برای تعداد نفرات ۱ تا ۵ نفره ساخته و تولید شده و برای آبهای آرام بهترین گزینه جهت استفاده های خانوادگی باشد که قیمت آنها بسیار ارزان و به صرفه میباشد.

دیگر مدل دسته بندی قایق ها مدل مارینر با شماره های ۳ و ۴ میباشد که مناسب برای ۳ و ۴ نفر میباشد و از این قایق بادی به دلیل داشتن فایبرگلاس کف قایق بادی و همچنین گاردی که در کناره های قایق تعبیه شده است برای آبهای خروشان و سنگلاخ و رودخانه ها نیز استفاده کرد.

دیگر مدل قایق بادی اینتکس مدل سی هاواک هست که باز هم در سایز های مختلف و شماره های گوناگون تولید و عرضه شده است که از ۱ تا شماره ۴ آن برای ۱ تا ۴ نفر مناسب است این نوع قایق بادی میتوان گفت در میان قایق های بادی از جنس ضعیف تری ساخته شده و برای استفاده بزرگسالان در استخر و آبهای کم عمق مناسب میباشد. به لجاظ قیمتی هم بسیار ارزان و مناسبی دارد

قایق های بادی استخری کودک:
قایق هایی هستند که بیشتر برای کودکان استفاده میشوند و در آبهایی که عمق بسیار کمی دارند بایستی زیر نظر والدین کودکان استفاده شود از نظر ابعاد هم در چند سایز تولید شده که نامهای آنها : پسیستر, قایق بادی چلنجر,  قایق بادی کلاپ, قایق بادی اکسپلورر و قایق بادی بست وی با نامهای هیدرو فورس و مارین میباشد .

تخت خواب بادی
تخت خواب بادی یکی از محصولاتی می باشد که اغلب توسط شرکت اینتکس تولید و با قیمتی ارزان و مناسب در فروشگاه تهران اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس عرضه می گردد . بدنه تخت خواب های بادی از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که از مقاومت بالایی در برابر فشار و وزن بالا برخوردار می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد .

 

فروشگاه محصولات بادی,محصولات بادی,تخت بادی

 خرید تخت بادی

 رویه تخت بادی از جنس جیر می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین سبب شما در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . رویه مواج تخت بادی باعث طبی شدن و ضد تعریق شدن محصول می شود . از مهمترین مزیت های تخت خواب های بادی پمپ باد سرخود آن ها می باشد که به شما کمک می کند که در مدت زمان کوتاهی تخت خود را باد کرده و از آن استفاده نمایید . ابعاد و حجمی که برای این محصولات در نظر گرفته شده است بسیار مناسب و قابل استفاده در منزل می باشد . در بسته بندی تخت خواب های بادی یک ساک حمل وجود دارد که حمل تخت را برای شما بسیار آسان می کند و در مسافرت ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

 رویه این محصول علاوه بر جیر بودن الیاف ابریشم نیز در آن کار به کار رففته است که باعث نرمی و راحتی بیشتر این محصولات می شود . این محصولات با توجه به کارایی و ساختار ایده آلی که دارند توانست اند جایگزین بسیار مناسبی برای تخت های چوبی و خوشخواب باشد . جنس کف تخت خواب های بادی از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر فشار بالا می باشد از همین رو این کالا می توانید در مکان هاذی مختلف مورد استفاده قرار گیرد . برای خرید تخت خواب بادی شما می توانید به سایت تهران اینتکس مراجعه کرده و از دیگر محصولات سایت دیدن نمایید.

 

فروشگاه محصولات بادی,محصولات بادی,تخت بادی

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *