فردا آخرین مهلت ثبت نام در کنکور ۹۷ است


فردا آخرین مهلت ثبت نام در کنکور ۹۷ است

  اخبار دانشگاه,خبرهای دانشگاه,کنکور

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرصت ثبت نام داوطلبان در آزمون سراسری سال ۹۷ دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی، ساعت ۲۴ فردا هشتم بهمن ماه پایان می یابد. 

حسین توکلی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: آزمون سراسری سال ۹۷ به منظور پذیرش دانشجو برای دوره های روزانه، نوبت دوم یا شبانه، نیمه حضوری، مجازی و پردیس های خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی و کد رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام داوطلبان صرفا از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام می گیرد و دفترچه راهنمای ثبت نام حاوی شرایط و ضوابط شرکت در کنکور سراسری ۹۷ همزمان با آغاز ثبت نام در روز یکشنبه اول بهمن منتشر شده است.

توکلی درخصوص آمار ثبت نام های کنکور ۹۷ گفت: تا صبح امروز هفتم بهمن ماه ۹۶ تعداد ۴۹۹ هزار و ۷۸۸ داوطلب برای شرکت در کنکور سراسری ۹۷ دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از جمله رشته های با آزمون دانشگاه آزاد، ثبت نام کرده اند.

 

وی بیان داشت: داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام و ارسال عکس و پس از دریافت شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام خود، می توانند در قسمت مشاهده و چاپ اطلاعات ثبت نامی، اطلاعات خود را مشاهده و از آن پرینت تهیه کنند.

 

آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ در روزهای پنجشنبه و جمعه، هفتم و هشتم تیرماه ۹۷ در حوزه های امتحانی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 

نتیجه اولیه آزمون سراسری سال آینده به صورت کارنامه تنظیم می شود و در دهه دوم مرداد ماه ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.