فتحی: به هیچ بازیکنی بیش از حد استاندارد پرداخت نمی‌ کنیم

فتحی: به هیچ بازیکنی بیش از حد استاندارد پرداخت نمی‌ کنیم

فتحی: به هیچ بازیکنی بیش از حد استاندارد پرداخت نمی‌ کنیم

اخبار,اخبار ورزشی,امیرحسین فتحی

سرپرست باشگاه استقلال گفت: به هیچ بازیکنی بیش از حد مجاز و استاندارد پرداخت نخواهیم کرد چون باشگاه استقلال بزرگ و با شأنی بالا است.

به گزارش فارس، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در خصوص آخرین شرایط این باشگاه بعد از انتصابش به عنوان سرپرست استقلال گفت: از شب گذشته که از سوی هیأت مدیره به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شده‌ام، سعی کردم ساماندهی در امور تیم و مسائل جاری باشگاه داشته باشم.

 

وی افزود: امشب راهی ترکیه خواهم شد تا در ابتدا به تیم سر بزنم و سپس به جبارف و تیام مذاکره‌ای داشته باشم.

 

فتحی در خصوص اینکه آیا با وجود شرایط و عملکرد ناموفق استقلال در نقل و انتقالات این باشگاه به تیام و جبارف خارج از عرف پول پرداخت خواهد کرد، گفت: به هیچ عنوان چنین مسئله‌ای نیست، تمدید قرارداد تیام و جبارف در اولویت باشگاه استقلال است و تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا این دو بازیکن را در تیم حفظ کنیم. 

 

وی تأکید کرد: باشگاه استقلال مثل باشگاه پرسپولیس در سطح کشور و حتی آسیا بزرگ هستند و شأن باشگاه ما باید حفظ شود، شما مطمئن باشید در مذاکرات‌مان قطعا شأن باشگاه بزرگ استقلال حفظ خواهد شد. 

 

وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت مجید حسینی و روزبه چشمی نیز گفت: این دو بازیکن هم با ما قرارداد دارند و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا از نظر مالی و قراردادی آنها به جمع‌بندی برسیم. 

 

وی در خصوص اینکه به هر حال تکلیف سوپرجام چه شد و آیا او کاری برای حضور آبی‌پوشان در این مسابقه انجام می‌دهد یا خیر، گفت: هم باشگاه استقلال و هم باشگاه پرسپولیس طرفداران خاص خود را دارند و به هر حال من از طریق فدراسیون محترم فوتبال و کمیته انضباطی در تلاش هستم تا تیم استقلال بتواند به حقش در این جام برسد. سعی و تلاش ما برنامه‌ریزی برای حضور در این مسابقه است و ان‌شاءالله فدراسیون محترم فوتبال نیز مساعدت لازم را در این زمینه انجام بدهد. 

 

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که تکلیف پندار توفیقی با این باشگاه چه شد، گفت: من شب گذشته از هیأت مدیره حکم گرفتم ولی فعلا تغییر و تحولی نداریم، آقای توفیقی فعلا به کارشان ادامه می‌دهند و ما هم سعی می‌کنیم کنار ارکان باشگاه برای موفقیت گام برداریم. 

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.