فایلی درباره تأثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی E-WOM بر قصد استفاده از خدمات » الکترونیکی بانکی از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریان
امیدوارم از این فایل نهایت لذت را ببرید. سعی و تلاش ما کسب رضایت شماست،
تأثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی E-WOM بر قصد استفاده از خدمات » الکترونیکی بانکی از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریان
تأثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی E-WOM بر قصد استفاده از خدمات » الکترونیکی بانکی از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریان
فهرست عناوین
چکیده . ۷
فصل اول . ۹
۱ – ۱ – مقدمه . ۹
۱ – ۲ – بیان مسئله ۹
۱ – ۳ – اهمیت و ضرورت انجام تحقیق . ۱۲
۱ – ۴ – اهداف تحقیق ۱۲
۱ – ۵ – فرضیات تحقیق . ۱۳
۱ – ۶ – تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها ۱۴
۱ – ۶ – ۱ – تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی . ۱۴
۱ – ۶ – ۲ – ارزش ویژه برند . ۱۴
۱ – ۶ – ۲ – ۱ – آگاهی از برند ۱۴
۱ – ۶ – ۲ – ۲ – وفاداری به برند . ۱۵
۱ – ۶ – ۲ – ۳ – کیفیت…