فال روزانه – چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶


فال روزانه – چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

فال روزانه،فال روز

ماه تولد

فال روزانه – چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: امروز شما از نظر ذهنی بسیار رمانتیک بوده و می خواهید با افرادی که خوش مشرب هستند اطراف خود را پر کنید.در حال حاضر مشتاق افراد یا چیزهایی که برای تان ناخوشایند و غیر جذاب اند نیستید.این بسیار عالی است که برای چند ساعتی دنیای کوچک خود را تعطیل کنید ولی اطمینان حاصل کنید که پس از آن دوباره به روی زمین و زندگی عادی باز خواهید گشت.

فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: درارتباط با دیگران صداقت بیشتری دارید. آماده هستید تا افکارتان را برای دیگران بیان کنید اما بخاطر داشته باشید که تنها صداقت مهم نیست بلکه باید مهربانی هم در کنارش باشد. شما می دانید که افراد زیادی هستند که احساساتی بودن خود را نشان نمی دهند اما شما هم می دانید که این کار آنها تنها برای این است که ضربه روحی نخورند.

فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: تاکید ستاره ای امروز روی طرز فکر و عقاید شماست. و موضوعی که برای شما خیلی مهم است ممکن است احساسات داغی را برانگیخته کند. بخصوص اگر در مورد وجدان یا یک مشکل اخلاقی باشد. شما در ضمن ممکن است در مورد یک پیشنهاد تعطیلات برافروخته شوید بخصوص اگر دیگران بر سر این که کجا بروید با شما هم عقیده نباشند. اجازه بدهید تصمیمات یک چند روزی به تعویق بیفتند و بعد به یک راه حل مناسب می رسید.

فال روزانه تیر

فال روز متولدین تیر: هر زمانی که در جهت کار تازه و جدیدی قدم بر میدارید هیچ چیز نمی تواند مانع شما شود. در مذاکرات موفق می شوید. سعی کنید مدت زیادی در گوش کسی بلند صحبت نکنید. اکنون زمان شکیبائی، توجه و احتیاط است. اگر بتوانی روحیه و خصوصیات همکاران خود را بهتر بشناسی در کارها موفق‌تر خواهی بود شناخت متقابل به تفاهم و همکاری جدیتر و فعال منجر خواهد شد.

فال روزانه مرداد

فال روز متولدین مرداد: شما این طور فکر می کنید که یکی از همکاران یا آشنایان را خیلی خوب می شناسید ولی لازم است که در این رابطه تجدیدنظر کنید. در واقع این شخص به دلیل حسادت نمی تواند خوشحالی و موفقیت شما را ببینید. ولی این منصفانه نیست چون شما برای به دست آودن هر چیزی سخت تلاش می کنید و به ندرت چیزی را به آسانی به دست می آورید.

فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور: یک نفر رفتار عجیبی دارد و تنها با این کار می خواهد حس کنجکاوی شما را برانگیزد. با شعوری که دارید می توانید شرایط را کنترل کنید. در مورد مسائل عشقی لازم نیست با سیاست رفتار کنید. جالب است که بدون این که گامی به جلو بردارید اتفاق بعدی را حس بزنید. یک ابتکار تازه و یا یک پیشنهاد جدید میتواند این حالت یکنواخت را از بین برده و شور حال تازه ای را به کارها بدهد هر از چندگاه باید حس تازه ای را به زندگی تزریق کرد.

فال روزانه مهر

فال روز متولدین مهر: ستارگان اخیراً‌ به شما انرژی می دهند و از نظر فیزیکی و ذهنی شما را فعال نگاه می دارند . شما عاشق رقابت هستید و در این زمان در چند تا از آنها شرکت خواهید کرد. خوشبختانه شما فردی خوش بین هستید و این سبب می شود از تمام فرصت های زندگی به نحو احسن استفاده کنید. گاه آدمی بر خلاف میل خود ناچار میشود که با کسی قطع رابطه کند که هرگز تصورش را هم نمی کرد چرخ روزگار در آستین خود طرحها و برنامه های متنوعی دارد که ما را از آن آگاهی نیست.

فال روزانه آبان

فال روز متولدین آبان: امروز به طور غریزی اگر مشکلی در خانواده باشد متوجه می شوید اگر این طور بود کمی از خانه خارج شوید. درک و آگاهی شما، شما را به مسیری بسیار سودبخش و مفید می رساند، تنها سوال این است که آیا به حس ششم خود گوش می کنید؟ سعی کنید کمی بیشتر از همیشه ماجراجو باشید. مراقب اطرافیان خود باش این حرف هرگز به معنی تجسس و یا دخالت در کار دیگران نیست بلکه معنای آن اینست که هشیاری خود را حفظ کنی و اجازه ندهی تا بعضی حسودان مانع کارها شوند.

فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر: امواج مغزی هر لحظه می تواند ضربه ای بزنند و فکر پربرکت شما تمام اطلاعات ورودی را درک کند. در واقع ساده ترین ایده ها اغلب موثرترین هستند هر تصور غیر عادی استهلاکی را که تاکنون به مغزتان رسیده است بطور خلاصه ننویسید. (‌کامل بنویسید.) پس از طوفانها و اضطرابها هم اکنون شرایط آرام و نوید بخشی میرسد از این فرصت پیش آمده باید برای تجدید دوستی ها استفاده کرد و زندگی را در نهایت شادمانی تجربه کرد.

فال روزانه دی

فال روز متولدین دی: هنوز اختلاف عقیده با دیگران برای تان مشکل ساز است.هیچ کس تنها به بدی های تان فکر نمی کند.بنابراین می توانید با دقت به کارهای تان فکر کنید و نقشه ها و طرح ها را اجرا کنید.همه چیز به خوبی پیش می رود و می توانید به مرحله بعدی بروید. دوستیها را باید آزمایش کرد تا میزان صداقت و یا عدم صداقت در آنها آشکار شود این برنامه شامل همه می شود حتی ما که باید در عمل آزمایش شویم.

فال روزانه بهمن

فال روز متولدین بهمن: دیگران را خوب درک می کنید و دوست دارید مصالحه کنید.اگر با یکی از همکاران مشکل دارید زمان خوبی برای رفع اختلاف است.اگر برای کسی زحمت کشیده اید وقتی از شما قدردانی کند خوشحال می شوید. کسی به شما پیشنها میکند تا در پروژه ای مشارکت نمایی پیش از پذیرفتن باید به خوبی آن را مطالعه و بررسی نمایی مشارکت اگر بر مبنای آگاهی و تفاهم باشد نتایج درخشانی را در بر خواهد داشت.

فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند: شما دلسوز و با محبت و یک انسان لطیف، در زیر نمای با وقار بیرونی می باشید و این پیغامی است که شما امروز به بیرون می فرستید چرا که امروز بسیار مهربان و محتاط شده اید. بیشترین استفاده را از این حالت ملایمت خود ببرید. با مهم ترین افراد زندگی تان تماس گرفته و از شنیدن صدای آنها لذت ببرید.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.