فال روزانه – پنج شنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۷

فال روزانه - پنج شنبه 08 شهریور 1397

فال روزانه – پنج شنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۷

فال روزانه،فال روز

ماه تولد

فال روزانه – پنجشنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۷

فال روزانه فروردین

اگر شما کسی یا چیزی را می‌خواسته‌اید، امروز شور و هیجان شما انقدر شدید می‌شود که این علاقه خود را با رفتاری احمقانه ابراز می‌کنید!! خوشبختانه شما به اندازه کافی عاقل هستید که به نصیحت یکی از دوستانتان گوش بدهید و قبل از اینکه دست به کار شوید چند روز صبر خواهید کرد. فقط فراموش نکنید شما بدون در میان گذاشتن احساسات خود با دیگران به روشی که حتی باعث ناراحتی آنها می‌شود نمی‌توانید احساسات خودتان را تجربه کنید.

فال روزانه اردیبهشت

باوجود اینکه شما دیروز می‌دانستید که دقیقاً چه حرفهایی می‌خواستید بزنید، امروز دوباره در روش بیان خود تجدید نظر می‌کنید. عجیب اینکه هرچقدرکه آرزوهای شما شدیدتر می‌شوند شما بیشتر از قبل تنبلی و بی‌تحرکی خود را توجیه می‌کنید. پس باید سریعتر تصمیمی جدی گرفته و عزم خود را جزم کنید. اما اگر قبلاً تصمیم خود را گرفته‌اید و می‌دانید که چه می‌خواهید روی نتیجه کارتان فکر کنید.

فال روزانه خرداد

ممکن است امروز شما با اعضای خانواده‌تان و یا با شریک زندگی‌تان مشکل پیدا کنید، اما باید انقدر باهوش باشید که این شرایط سخت را به لحظاتی خوش بدل کنید. بهرام سیاره فرمانروای شما در خانه پنجمتان یعنی خانه بازی و شادی قرار دارد و شما را قادر می‌سازد از زیر سلطه و نفوذ شخصی که می‌خواهد شما را کنترل کند فرار کنید. فراموش نکنید که شما موظف نیستید مشکلات تمام آدمها را حل کنید.

فال روزانه تیر

شما در حال تلاش برای فهمیدن ارزش کمکهای خود به دیگران هستید. شما می‌توانید برای این کار خصوصیات منفی و مثبت خود را بررسی کنید؛ اما متوجه خواهید شد که می‌توانید کارهای زیادی را انجام دهید. اگر این روزها در محل کار مورد تحسین  و تشویق دیگران واقع نشوید، ممکن است دلخوری‌های شما تبدیل به عصبانیت شود! فراموش نکنید در حال حاضر اگر آنها باعث رضایت شما نمی‌شوند لزومی ندارد احساسات منفی خود را مطرح کنید.

فال روزانه مرداد

شما شدیداً احساس می‌کنید که کسی که خیلی دوستش دارید دلتان را شکسته است، ولی دلیلی نمی‌بینید که رنجهای درونی خود را به او بگویید. شما دوست ندارید که در مورد نقاط ضعف خود با او صحبت کنید؛ چرا که فکر می‌کنید این کار باعث قدرتمند شدن او می‌شود! شما ترجیح می‌دهید احساساتتان را تحت کنترل خود داشته باشید، بنابراین به هیچ کس اجازه ندهید که شما را زیاد به حرف بگیرد!

فال روزانه شهریور

امروز موج تازه‌ای از جدیت وارد زندگی شما می‌شود و شما چاره دیگری جز پذیرفتن آن ندارید. شما دوست ندارید گذشته خود را مرور کنید تا بفهمید که چه چیزهایی برایتان مهم‌تر بودند، ولی مثل اینکه چاره دیگری ندارید و باید تغییری در زندگی خود بدهید. داشتن یک نظریه ثابت و محکم بهتر از بر هم زدن اصول و قوانین مورد تایید همگان است.

فال روزانه مهر

شما امروز وقتی که سعی می‌کنید دیگران را خوشحال کرده و لبخند را بر روی لبانشان بنشانید، ظاهراً خیلی مهربان به نظر می‌آیید. ولی اگر به نیازهایتان توجه نشود هرلحظه عصبانی‌تر می‌شوید. از دست دادن کنترل اعصاب خود روش خوب و درستی برای شما نیست. در عوض از نگرشهای منفی‌تان فاصله بگیرید و خودتان را برای آینده‌ای که در انتظارتان است آماده کنید.

فال روزانه آبان

شما باید قبل از شروع کردن یک کار جدید کارهای قبلی‌تان را تمام کنید. اما خودتان فکر می‌کنید که قبلاً همه کارهایتان را انجام داده‌اید. شما هنوز کارهای ناتمام زیادی دادید و اصرار و پافشاری‌تان فقط روند کار را طولانی‌تر می‌کند. بهرام منطقی وارد دوازدهمین خانه‌تان یعنی خانه فرجام و نتیجه‌ها می‌شود و این نشانه‌ای برای شما می‌باشدکه موضع‌تان را تغییر بدهید. پس معطل نکنید و همین الان دست به کار شوید.

فال روزانه آذر

تعطیلات آخر هفته فرا رسیده است، ولی مسئولیتهای زیادی روی شانه‌های شما سنگینی می‌کند و در عین حال شما به کمی استراحت نیاز دارید. متاسفانه شما در روز اصلاً وقت کافی برای استراحت کردن پیدا نمی‌کنید، برای اینکه بین نیازهای شخصی و کارهایی که باید در محل کار انجام دهید گرفتار شده‌اید. به جای اینکه تلاش کنید این تفاوتها را از بین ببرید، سعی کنید به آرامش برسید تا میزان استرسهایتان نیز کاهش پیدا کند.

فال روزانه دی

حالا که بهرام منطقی وارد دهمین خانه‌تان یعنی خانه کاری شده است، شما به نقش و وظایف خود در محل کار فکر می‌کنید. برای شما برنامه‌ریزی کردن برای یک سری فعالیتهای جدید در محل کار آسان‌تر از داشتن یک گفتگوی عاشقانه با فرد مورد علاقه‌تان است. لزومی ندارد با برقرارکردن یک دوستی عاشقانه خودتان را به زحمت بیندازید! شما می‌توانید فقط دنبال خوشبختی و سعادت خود باشید.

فال روزانه بهمن

امروز روابط دوستانه برای شما در اولویت قرار دارند، ولی صحبت کردن در مورد مفاهیم عمل‌گرایانه می‌تواند سبب عوض شدن موضوعات زیر بنایی‌تر مثل مفاهیم مربوط به زندگی و عشق در نظر شما شود. شما همیشه در نظر داشتید که یک دانش آموز باشید و همچنین واقعاً دوست دارید آنچه را که می دانید به دیگران هم یاد بدهید. فراموش نکنید که لازم است دوباره در قدرت ریسک‌پذیری خود تجدیدنظر کنید.

فال روزانه اسفند

شما می‌توانید فشاری که این هفته از طرف رئیس و دیگر افراد مافوقتان در محل کار روی شما بوده را حس کنید.  اما در هفته آینده لازم است که برای این موانع و تنشهایی که در جلوی راهتان است فکری بکنید، وگرنه مجبور خواهید بود برای چیزهای خیلی ساده و معمولی مربوط به خود با آنها  درگیر شوید. فقط باید حین صحبت کردن با آنها حواستان را خوب جمع کنید، چون همه چیز بیشتر از آن چیزی که شما فکر می‌کنید ممکن است تغییر کند.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.