فال روزانه – دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷

فال روزانه - دوشنبه 29 مرداد 1397

فال روزانه – دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷

فال روزانه،فال روز

ماه تولد

فال روزانه – دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷

فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: شما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و نکات مبهم زیادی نیز به صورت سربسته باقی مانده‌اند. حتی اگر بی‌صبرانه منتظر شروع کردن کارهایتان هستید، الان بهتر است که اصلاً کاری انجام ندهید و برای یک برنامه تفریحی تدارک ببینید. در عین حال به موقع خودش به فکر اهدافتان هم باشید. به جای اینکه برخلاف جریان آب شنا کنید، خودتان را به دست آن بسپارید.

فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: امروز شما زیاد حس خوبی ندارید، برای اینکه زمان به سرعت می‌گذرد و شما نمی‌توانید همه کارهایتان را تمام کنید. به جای اینکه با نگران شدن به خاطر اتفاقاتی که شاید در آینده بیفتد تلاش‌هایتان را ضایع کنید، سریع به سراغ لیست خود بروید و از گزینه‌ای به سراغ گزینه بعدی بروید. شما باید هفته آینده وقت بگذارید و برنامه‌های تفریحی خود را از نو سازماندهی کرده و آنها را جدی‌تر بگیرید.

فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: امروز نوع نگاهتان به زندگی بهتر شده است و حتی دوستان شما هم متوجه این موضوع شده‌اند. تازگی‌ها فشارهای عصبی زیادی بر شما وارد شده است و امروز مثل اینکه اوضاع در حال بهتر شدن است. اکنون زمان خیلی خوبی برای شروع کردن هر نوع پروژه‌ای است، بخصوص اگر این پروژه در نزدیکی خانه‌تان باشد.

فال روزانه تیر

فال روز متولدین تیر: شما امروز کاملاً به خودتان اعتماد دارید، اما نمی‌توانید به راحتی دلیل این اعتماد را برای دیگران توضیح بدهید. شاید دلیلش این باشد که شما نمی‌خواهید آنها را ناراحت کنید و یا شاید هم از عکس‌العمل آنها می‌ترسید. حالا دلیلتان هرچه که باشد لازم نیست کاملاً سکوت اختیار کنید. درعوض برای امتحان بخشی از احساسات خود را ابراز کنید تا ببینید چه اتفاقی می‌افتد.

فال روزانه مرداد

فال روز متولدین مرداد: در عین حال که کاملاً اهداف خود را شناخته‌اید، روز به روز بیشتر رشد کرده و تواناتر می‌شوید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، ولی به خاطر اینکه وقت زیادی دارید، دوست دارید کارهای بیشتری انجام دهید. خوشبختانه شما برای متعادل کردن زندگیتان آمادگی کامل دارید. همین برای لذت بردن شما از زندگی کفایت می‌کند. شما به وقت خود به اهدافتان خواهید رسید.

فال روزانه شهریور

فال روز متولدین مرداد: در عین حال که کاملاً اهداف خود را شناخته‌اید، روز به روز بیشتر رشد کرده و تواناتر می‌شوید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، ولی به خاطر اینکه وقت زیادی دارید، دوست دارید کارهای بیشتری انجام دهید. خوشبختانه شما برای متعادل کردن زندگیتان آمادگی کامل دارید. همین برای لذت بردن شما از زندگی کفایت می‌کند. شما به وقت خود به اهدافتان خواهید رسید.

فال روزانه مهر

فال روز متولدین مهر: به فکر ناراحتی‌های عصبی سرخورده خود باشید، برای اینکه اگر نتوانید راهی برای مهار کردن آن به طور مثبت پیدا کنید، زندگیتان را به چالش خواهد کشاند. هم اکنون سطح توانایی شما در حال بالا رفتن است و سیاره بهرام عصبانی نیز نشانه شما را ملاقات می‌کند. اگر امروز شما خیلی عصبانی شوید، حتی ممکن است کنترل خود را هم از دست بدهید. فقط موقعی احساس بهتری خواهید داشت که نگرش منفی خود را در مسیر درستی هدایت کرده و به اهدافتان نزدیک‌تر بشوید.

فال روزانه آبان

فال روز متولدین آبان:امروز برای رسیدن به اهدافتان لازم است به دیگران سرویس داده و بهشان بیشتر توجه کنید. حتی اگر دلتان بخواهد کاری را هم به خاطر خود انجام دهید، شرایط طوری است که مجبور می‌شوید مدتی صبر کنید. حالا اگر صدای نفس خود را نشنیده بگیرید از نظر معنوی هم ارزشمند خواهد بود؛ ولی لازم است که ناامیدی و شکست خود را کنترل کنید، وگرنه مانع از لذت بردن شما خواهد شد.

فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر: زندگی اجتماعی شما نادیده گرفته شده است و این خبر عجیبی است! اما این سخن بدین معنی است که شما حتماً باید خواسته‌های شخصی خود و نیازهای دوستان و همکارانتان را سبک و سنگین کنید. خوشبختانه خودتان بهتر می‌دانید چگونه آرزوهای افراد دیگر می‌تواند خواسته‌های شما را تحت تأثیر قرار دهد. اما فقط دانستن کافی نیست، شما باید دانسته‌های خود را در عمل هم به کار ببرید.

فال روزانه دی

فال روز متولدین دی: شما فکر می‌کنید که به اندازه کافی کار کرده‌اید و الان وقت این رسیده که نتیجه برنامه‌ریزی‌های دقیق خود را ببینید. اما همین قدر که شما دوست دارید موفقیت خود را ببینید، به همان اندازه از پذیرفتن مسئولیت‌های بیشتر خسته شده‌اید. با همه این احوال اگر به تلاش کردن ادامه ندهید، نباید انتظار تحسین و تشویق دیگران و همچنین پیشرفت و ترقی را داشته باشید.

فال روزانه بهمن

فال روز متولدین بهمن: اگر شما تازگی‌ها دوران سختی را پشت سر گذاشته‌اید و یا تغییرات زیادی در زندگیتان رخ داده است، الان دیگر باید خیالتان راحت باشد و به وظایفی که پیش رو دارید رسیدگی کنید. خوشبختانه شما وقتی در موقعیت‌های جدید قرار می‌گیرید، توانایی این را دارید که کاملاً خونسردی خود را حفظ کنید. اما نباید از اینکه اهدافتان به تعویق بیفتد بترسید. فراتر از افق دید خود به دنیا نگاه کنید و بعد برنامه‌ریزی کنید.

فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند: تغییری در زندگی شما رخ داده است و شما نمی‌دانید که این تغییر را دوست دارید یا نه!! از یک طرف شما وقتی که احساسات خود در روابط دوستانه‌تان را تجزیه و تحلیل می‌کنید، می‌توانید کاملاً منطقی شوید. از طرف دیگر شما مثل ماهی که از آب بیرون افتاده است شده‌اید و قادر نیستید چیزی که بهتان آرامش می‌دهد را پیدا کنید. اما زیاد هم به خاطر مشکلات اخیرتان نگران نباشید، چرا که این دوره موقتی است. در این میان کاری را انجام دهید که باعث می‌شود احساس بهتری نسبت به خودتان پیدا کنید.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.