علی کریمی: بازیکنانم مقابل سپاهان سنگ تمام گذاشتند


علی کریمی: بازیکنانم مقابل سپاهان سنگ تمام گذاشتند

اخبار,اخبار ورزشی,علی کریمی

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: دست بازیکنانم درد نکند که مقابل سپاهان سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش مهر، علی کریمی بعد از پیروزی ۲ بر یک سپیدرود  مقابل سپاهان در هفته بیستم لیگ برتر، گفت: بازی جذابی بود. دو تیم خیلی خوب روی دروازه همدیگر فشار می آوردند. بر خلاف بازی اول در همین زمین (رشت) که دو هفته پیش بود از فرصتهایمان بهتر استفاده کردیم و به گل رسیدیم.

 

وی افزود: این برد را به مردم رشت تبریک می گویم. امیدوارم در بازی های بعد همینطور از ما حمایت کنند تا نتایجی که در خور شان مردم رشت هست را به دست بیاوریم.

 

سرمربی سپیدرود با بیان اینکه این اولین پیروزی وی با این تیم بود، گفت: در بازی با گسترش هم خوب کار کردیم ولی از فرصتهایمان به خوبی استفاده نکردیم. خدا را شکر که امروز با استفاده از امتیاز میزبانی برنده شدیم. دست تمام بازیکنانم درد نکند. آنها سنگ تمام گذاشتند. ان شاءالله این روند ادامه یابد.

 

————

 

کرانچار: به آخر خط نرسیده‌ام؛ مقابل سپیدرود خوب بودیم

اخبار,اخبار ورزشی,کرانچار

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: برابر سپیدرود از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم در حالی که خوب بازی کردیم.

به گزارش تسنیم، زلاتکو کرانچار پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل سپیدرود رشت گفت: مسابقه زیبایی از دو تیم شاهد بودیم. سپیدرود از موقعیت‌های خود استفاده کرد و دو گل زد. ما مالکیت بیشتری داشتیم اما بازهم موفق نشدیم از موقعیت‌مان استفاده کنیم. به سپیدورد تبریک می‌گویم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که احساس نمی‌کنید در سپاهان به آخر خط رسیده‌اید، گفت: من خودم به عنوان سرمربی چنین فکری نمی‌کنم و معتقدم امروز خوب کار کردیم. بهترین تمرینات را انجام دادیم، اما در بحث گلزنی هنوز مشکل داریم و در جایی که انتظار نداریم، شکست می‌خوریم. مدیریت و هیئت مدیره تا این لحظه جز حمایت کاری از من انجام نداده، اگرچه به نظرم مدیریت می‌تواند هر تصمیمی را بگیرد.

 

سرمربی سپاهان درباره اینکه جایگاه این تیم در شأن این باشگاه نیست، گفت: قبول دارم این جایگاه برای هواداران و برای من سخت است، اما باید این را در نظر بگیریم که ۱۳، ۱۴ بازیکن تازه به جمع ما اضافه شده‌اند و برای هماهنگی نیاز به زمان دارند.

 

کرانچار در مورد جو ورزشگاه سردار جنگل نیز گفت: چیزی نمی‌توانم در مورد  ورزشگاه بگویم، به جز اینکه یک جو فوتبالی و عالی در ورزشگاه حاکم بود و هواداران رشتی فقط تیم خود را تشویق کردند و بخش بزرگی از برد امروز متعلق به آنها بود.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.