علی دایی: از صحبت‌های طارمی خوشم نیامد/ ۵ درصد مدیران غیر فوتبال موفق بودند


علی دایی: از صحبت‌های طارمی خوشم نیامد/ ۵ درصد مدیران غیر فوتبال موفق بودند

  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی , علی دایی

سرمربی تیم فوتبال با بیان اینکه برد مقابل پدیده می تواند درِ بهشت را به تیمش نشان بدهد، از صحبتهای مهدی طارمی در برنامه نود گلایه کرد و گفت: خوشم نیامد مهدی آنطور حرف زد. 

به گزارش مهر، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی سایپا با پدیده که بعدازظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد، گفت: فردا بازی مهمی با پدیده داریم. فکر می کنم مهمترین بازی فصل ما باشد.

 

وی افزود: در بازی رفت بد نتیجه را واگذار کردیم. بازیکنانم انگیزه دارند تا نتیجه بد رفت را جبران کنیم. نتیجه این بازی در بهشت را نشان می دهد و می توانیم با پیروزی موقعیتمان را در جدول بهتر و ثابت تر کنیم. 

 

سرمربی سایپا با بیان اینکه بازیکنانش انگیزه زیادی برای برد دارند، تاکید کرد: در بازی رفت در دقیقه ۴۴ یک پنالتی اشتباه به نفع پدیده گرفتند و آن پنالتی نتیجه را برگرداند. در آن بازی هم اختلافمان سه گل نبود. مطمئنا بازیکنانم با تجربه تر شده اند و به هماهنگی بهتری رسیده اند. مطمئن باشید فردا سعی می کنیم بهترین بازی را انجام بدهیم.

 

دایی درباره صحبتهای مهدی طارمی درباره باشگاه پرسپولیس و تایید صحبتهایش گفت: نظر خاصی ندارم. همیشه گفته ام دنبال حق هستم. به هیچ عنوان دوست ندارم دروغی را بگویم که فردایش زیر آن بمانم و وجهه ام خراب شود. در دورانی که با بعضی از آقایان به مشکل خوردیم، گذشت زمان همه چیز را ثابت کرده است. شاید بعد از ۶ ماه، شاید بعد از ۲ یا ۵ سال. حقایق جدایی ام از تیم ملی را چه زمانی فهمیدید. ولی اینبار آقایان آنقدر دروغ گفتند که خداوند نگذاشت به یک ماه هم بکشد. من با آقایان صحبت کرده بودم و دیده بودم متاسفانه راستش را به مردم نمی گویند. برای همین مجبور شدم آن حرفها را بزنم وگرنه با هیچ احدی کاری ندارم و کارم را انجام می دهم.

 

وی ادامه داد: زیر بار حرف زور و ناحق نمی روم. خدا را شکر همان فردای شبی که مصاحبه کردم، مردم فهمیدند چه کسی راست می گوید. نیازی به صحبتهای طارمی هم نبود. رایی که فیفا داده و اعلام کرده آقایان راست نمی گویند، همه چیز را مشخص می کند. مشکلات بعدی را برای من و امثال من ایجاد کردند.

 

دایی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر نشست با گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس و حل مشکلات، گفت: تمام مشکلات حل شدنی است. مطمئنا مشکلات حل می شود ولی تا الان به یک چیز واحد نرسیده ایم. 

 

وی درخصوص رواج دروغگویی در فوتبال ایران گفت: این دروغگویی در جامعه مد شده است و ربطی به فوتبال ندارد. وقتی یک مقام مسئول علنا در تلویزیون چیزی می گوید که واقعیت ندارد از فوتبال چه انتظاری می رود؟ در روزنامه یا خبرگزاری ها خودم دیده ام که دروغ نوشته اید و دروغ گفته اید. شاید اشتباه کرده اید و واقعیت را نگفته اید. متاسفانه این باب شده است. شما چه انتظاری از فلان کسی که تازه به فوتبال آمده و کارش یک چیز دیگر بوده است دارید. نمی دانم لعنت کنیم یا دعا کنیم افرادی که کسانی را وارد فوتبال کرده اند که فوتبالی نیستند. من با شخصیت خاصی کاری ندارم. کسانی که وارد فوتبال شده اند و فوتبالی نبوده اند، فقط ۵ درصدشان موفق بوده اند. سایرین دنبال مسائل دیگری بوده اند. فقط همان ۵ درصد خدمت کرده اند.

 

دایی اظهار کرد: فوتبال جای قشنگی است و در دید است و می شود خودمان را بزرگ کنیم. آدمهای ضعیف دروغ می گویند. به جز این چیزی نیست. آدم ضعیف نباشد و به خودش اطمینان داشته باشد یا آبرو برایش مهم باشد، دروغ نمی گوید. متاسفانه همه اینها را بعضی ها به منافع دنیوی می فروشند. عین آب خوردن دروغ می گویند. فکر این هم نیستند که فردا حقیقت مشخص می شود. شاید فردایی که حقیقت رو می شود، به جایی پاسخگو نیستند به راحتی دروغ می گویند و کارشان را راه می اندازند.

 

سرمربی سایپا درباره موضعگیری هواداران پرسپولیس در قبال طارمی تاکید کرد: خوشم نیامد و دوست نداشتم طارمی آنطور جلوی این همه بیننده صحبت کرد. او خودش را زیر سئوال برد، هم بازی هایش را و همه را زیر سئوال برد. بزرگترین گلایه ام از طارمی این است که آقای صمد ابراهیمی ایشان را به من معرفی کرد که در اردبیل از طارمی تست گرفتم. خودم ابراهیمی را می شناسم. اصلا ابراهیمی اینطوری نیست. آدم می خواهد خودش را تبرئه کند نباید راجع به کسانی که مهدی را مهدی طارمی کردند، صحبت کند.

 

همه ما اشتباه می کنیم. شاید صمد ابراهیمی هم اشتباهاتی کرده باشد ولی حق صمد ابراهیمی این نبود؛ فردی که تو را به من معرفی کرد. فکر می کنم ابراهیمی طارمی را با با هزینه خودش به اردبیل فرستاد. شایستگی طارمی را هیچکس منکر نیست. من در اولین حرکت در اردوی اردبیل طارمی را انتخاب کردم. شاید یک دقیقه هم طول نکشید که او را انتخاب کردم ولی نباید اینطور برخورد کرد.

 

دایی گفت: نمی دانم مدیر مهدی کیست و چه کسانی رفیقش هستند که اینطور صحبت می کند. بازیکنان ملی نباید این صحبتها را اینطوری مطرح کنند. 

 

سرمربی سایپا در پایان تاکید کرد: البته ما شرایط طارمی را نمی دانیم چیست. هواداران نباید آنطور برخورد می کردند. همه را باید کنار هم بگذاریم. دلخوری ها را کنار بگذاریم. امثال طارمی را باید حمایت کنیم. تیم ملی ما چند ماه دیگر باید در جام جهانی بازی کند. از یکطرف از او دلخور هستم و از یکطرف دوست دارم مهدی موفق باشد چون تیم ملی باید موفق باشد. مردم نباید از بازیکنی ناراحت شوند. ناراحتی برای مدیرانی است که وارد فوتبال می شوند. بازیکن یک روز می آید و یک روز می رود. همه جای دنیا همینطور است.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.