عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: برخی وزارتخانه‌ها در خواب خرگوشی هستند


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: برخی وزارتخانه‌ها در خواب خرگوشی هستند

اخبار,اخبار سیاسی,سهیلا جلودارزاده

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: اگر مسئولان به فساد، رشوه‌خواری، تبعیض و ترجیح منافع شخصی ادامه دهند حتی اگر این اقدامات از سوی یک کارمند جزء هم انجام شود می تواند در بزرگ کردن شکاف میان مردم و مسئولان نقش داشته باشد.

سهیلا جلودارزاده نماینده تهران و عضو فراکسیون امید درگفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین به راهکار حل مشکلات مردمی که در تجمعات حاضر شدند اشاره کرد و گفت: مهمترین اقدامی که مسئولان ما باید انجام دهند انجام وظایف قانونیشان است متاسفانه وزارتخانه‌های ما بعضا در خواب خرگوشی هستند و خروجی مهمی برای مردم ندارند.

 

وی تاکید کرد: با دخل و تصرفی که در بودجه ها و در تخصیص آنها انجام می شود بودجه هایی که موجب ایجاد کار، شغل و بالا رفتن رفاه عمومی مردم است با بودجه های جاری جابجا می شود و صرف خدم و حشم دولت می‌شود و بخش عظیمی از بودجه حتی برای نمایندگان مجلس در هاله ای از ابهام قرار دارد. این شرایطی که بوجود می آید باعث می شود مردم در فقر قرار گیرند. 

 

این نماینده مجلس با اشاره به تجمعات، خاطرنشان کرد: تنش‌های این‌چنینی باعث بالا رفتن قیمت دلار می شود که شوک های سنگینی است به اقتصاد وارد می کند و درد و سختی در طبقه ضعیف جامعه مشاهده می شود.

 

جلودارزاده با انتقاد از عدم صداقت برخی از مسئولان، گفت: داشتن زبان صداقت از سوی همه ارکان حکومت با مردم باعث  می‌شود که این بی‌اعتمادی‌ها جای خود را به اعتماد بدهد. مسئله دیگری که وجود دارد تبعیض است. برای مردم قابل تحمل نیست که یک خانواده کارگری با ماهی ۸۰۰ هزار تومان هزینه‌های مسکن، غذا و پوشاک را پرداخت کند و یک خانواده دیگر با ماهی ۸ میلیون تومان! این تبعیض بسیار نابجایی است که روح مردم را آزار می دهد. سختی‌ها را باید محرومین و زحمتکشان تحمل کنند و راحتی‌ها و فخر فروشی‌ها برای طبقات مرفه بی درد است.

 

وی با اشاره به تاثیرگذاری اعتراضات مردم، خاطرنشان کرد: تاثیر این اعتراضات به اندازه یک زلزله ۵٫۲ ریشتری بود یعنی ممکن است که زود فراموش شود. اما همه ما باید این موضوع را بدانیم که این اعتراضات یک هشدار بود و اگر ما مجددا به مسیر قبلی خودمان ادامه دهیم و حرکت کنیم متعاقب این زلزله ۵٫۲ ریشتر که آسیبی نرساند حرکت‌های اجتماعی حتی اگر کور هم باشد ضرر های زیادی خواهد داشت.

 

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، یادآور شد: اگر مسئولان به فساد، رشوه‌خواری، تبعیض و ترجیح منافع شخصی ادامه دهند حتی اگر این اقدامات از سوی یک کارمند جزء هم انجام شود می تواند در بزرگ کردن شکاف میان مردم و مسئولان نقش داشته باشد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.