عضو فراکسیون امید: اصولگرایان و اصلاح‌طلبان می‌دانند که روحانی یکی از با کفایت‌ترین رؤسای جمهور کشور است


عضو فراکسیون امید: اصولگرایان و اصلاح‌طلبان می‌دانند که روحانی یکی از با کفایت‌ترین رؤسای جمهور کشور است

اخبار,اخبار سیاسی,احمد مازنی

احمد مازنی درباره طرح عدم کفایت سیاسی که برخی مخالفان دولت در ماه های گذشته درباره آن صحبت کرده اند، به اعتمادآنلاین گفت: اگر قرار باشد با بیان اینگونه موضوعات تعادل روانی رقیب را بر هم زنیم؛ این تعادل روانی به نفع چه کسانی به هم می‌خورد؟ به نفع آقای ترامپ به هم می خورد که شبانه روز در پی برهم زدن تعادل ما است.

احمد مازنی عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به صحبت‌هایی که درباره عدم کفایت سیاسی رییس جمهور جسته و گریخته مطرح می شود در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین گفت: چه اصولگرایان و چه اصلاح‌طلبان این موضوع را می دانند که در طول دوران انقلاب آقای روحانی یکی از با کفایت ترین روسای جمهور است. 

 

او تاکید کرد: اگر رئیس‌جمهور برنامه و بودجه‌ای را برای کشور پیشنهاد کند و این برنامه و بودجه همه مشکلات را حل نکند؛ راه حل این موضوع عدم کفایت نیست. 

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: ما به عنوان مجلس اختیار داریم که همه این بودجه و برنامه را تصویب نکنیم. تغییرات را ایجاد کنیم و براساس تغییراتی که به وجود آورده ایم، مسئولیت مشترک بپذیریم. 

 

مازنی با تاکید براین موضوع که حاکمیت که حاکمیت ملوک طوایفی نیست، گفت: ما سه قوه هستیم به اضافه نیروهای مسلح و بقیه مجموعه های کشور و همه زیر نظر مقام معظم رهبری، حکومت جمهوری اسلامی را تشکیل می دهیم و مردم هم ما را یکپارچه می شناسند. 

 

عضو فراکسیون امید در واکنش به برخی فضاسازی ها عنوان کرد: با مشکل مردم که نمی توان با تعارف و گروکشی سیاسی برخورد کرد. اگر با اجرای این قانون می دانید که مشکلات مردم حل که نمی شود به آنها افزوده هم می شود، تصویب آن حق الناس و به عهده شماست. 

 

این نماینده مجلس در ادامه افزود: ما به عنوان مجلس وظیفه داریم که پیشنهاد دولت را بررسی کنیم. شاید اصلا همه را پس بدهیم یا اصلاح کنیم؛ به هر حال ما هم در این زمینه ها مسئول هستیم و نمی توانیم همه مشکل را به گردن رییس جمهوری بیندازیم، همه باید پاسخ دهیم. 

 

او درباره طرح عدم کفایت سیاسی که برخی مخالفان دولت در ماه های گذشته درباره آن صحبت کرده اند، گفت: به هر حال به راه‌اندازی اینگونه جنگ های روانی در فضای سیاسی وجود دارد؛ البته بین دشمنان این جنگ‌های روانی خوب است اما بین رقبای سیاسی درون نظام خوب نیست. به ویژه اینکه ما مشکلات زیادی در کشور داریم و دشمنان قسم خورده ای هم در خارج از کشور داریم. 

 

او در ادامه تاکید کرد که اگر قرار باشد با بیان اینگونه موضوعات تعادل روانی رقیب را بر هم زنیم؛ این تعادل روانی به نفع چه کسانی به هم می خورد؟ به نفع آقای ترامپ به هم می خورد که شبانه روز در پی برهم زدن تعادل ما است.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.