عزیزی: بی‌احترامی کنند، بی‌احترامی می‌بینند/ مدیرعامل مرا نخواهد ساکم را جمع می‌کنم و می‌روم

عزیزی: بی‌احترامی کنند، بی‌احترامی می‌بینند/ مدیرعامل مرا نخواهد ساکم را جمع می‌کنم و می‌روم

عزیزی: بی‌احترامی کنند، بی‌احترامی می‌بینند/ مدیرعامل مرا نخواهد ساکم را جمع می‌کنم و می‌روم

اخبار,اخبار ورزشی,خداداد عزیزی

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: من هواداران با سواد رشت را قبول دارم افرادی که به من در خیابان و هتل اقامتم احترام می‌گذارند نه افرادی که به استادیوم می‌آیند و به من و خانواده‌ام توهین می‌کنند مطمئن باشند کسانی که به من بی‌احترامی کنند، بی‌احترامی می‌بینند.

خداداد عزیزی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در گفت‌‌و‌گو با فارس، در خصوص اتفاقات روز گذشته در بازی با سپاهان و حواشی پیش آمده بین او و هواداران سپیدرود رشت و اینکه بعضی از پیشکسوتان رشت راجع‌به او اظهارنظر کرده‌اند، گفت: من که نباید جواب همه را بدهم اینکه این فرد حرف زده و گفته او مرا احیا کرده است باید بگویم که او نتوانسته خودش را احیا کند. مطمئناً اگر بخواهم جواب این فرد را بدهم الکی بزرگ خواهد شد. من مردم را درک می‌کنم با توجه به شرایط اقتصادی و گرفتاری‌هایی که در زندگی وجود دارد عصبانی هستند و نیاز به خنده و شادی دارند.

 

وی افزود: ابتدا تشکر می‌کنم از همه پیشکوستان فوتبال، مربیانی که در گذشته من به عنوان شاگرد برای آنها فعالیت می‌کردم و همه همبازی‌های عزیزم. همچنین از همه پیشکسوتان و هنرمندان تشکر می‌کنم که به من دلداری دادند و از صبح با من تماس گرفتند و سعی کردند به من امیدواری بدهند، محبت داشتند و امیدوارم بتوانیم لطف آنها را جبران کنم. اما صحبت من با هواداران فهیم رشت است نه افرادی که به استادیوم می‌آیند و فحاشی می‌کنند.

 

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه گفت: حرف من با مردم باسواد رشت است هر وقت من را در خیابان و هتل می‌بینند احترام می‌گذارند و از من درخواست می‌کنند تا به سپیدرود رشت کمک کنم. آن‌ها همیشه به من لطف داشتند و امیدوارم در آینده محبت‌‌های آنان را جبران کنم ولی متأسفانه برخی افراد به استادیوم می‌آیند و از دقیقه ۱۰ به من بی‌احترامی و فحاشی می‌کنند. مطمئن باشید من هم مقابل آنها می‌ایستم و بی‌احترامی می‌کنم. هر کسی که به من توهین کند به آنها توهین می‌کنم. اجازه دهید دقیقه ۷۰ شود بعد راجع به عملکرد تیم صحبت کنید ناراحتی من از این است که به دستیاران من بی‌احترامی می‌کنند و به خانواده آنها فحاشی می‌کنند. چرا باید به دستیاران من بی‌احترامی می‌شود کار من فوتبال است و می‌دانم چه باید بکنم. طرف حساب پیرمرد و پیرزن‌هایی هستند که از من درخواست می‌کنند که مراقب سپیدرود باشم. 

 

عزیزی ادامه داد: از هفته دوم چرا باید از دقیقه ۱۰ به من بی‌احترامی شود. هواداران حق دارند هر کسی که دلش می‌خواهند را تشویق کنند. علی کریمی دوست من است و هوادار دوست دارد کریمی را تشویق کند حتی حق دارند به من شعار حیا کن رها کن بدهند، اما حق ندارند به خانواده من بی‌احترامی بکنند. اگر بخواهم جواب هر فردی را بدهم که الکی بزرگ خواهد شد اگر پیشکسوت فوتبال ایران راجع‌به من صحبت می‌کند و می‌گوید من را احیا کرده باید بگویم که اگر می‌توانی برو خودت را احیا کن.

 

وی در ادامه گفت: ما باید کارمان را بکنیم. در جام جهانی، برزیل مقابل آلمان  هفت بر یک شکست خورد اما از فردا کارش را دوباره آغاز کرد. ما ۲۸ بازی داریم من با سپیدرود قرارداد سه ساله دارم به قراردادم پایبند هستم و در این مدت اگر مدیرعامل تیم دوست نداشت من در تیم باشم حکم اخراج من را بدهد و من از تیم جدا می‌شوم. ساکم را جمع می‌کنم و می‌روم. نه اینکه در طول بازی از  دقیقه ۱۰ شعار بدهند، فحاشی بکنند و بگویند بروم. من با این افراد کاری ندارم و کارم را محکم انجام می‌دهم. ما با صدر جدول شش امتیاز اختلاف داریم و با تیم‌های بالای جدول خود یک امتیاز. مطمئناً با یک پیروزی سه پله صعود خواهیم کرد و جایگاه‌مان بهتر خواهد شد. من هواداران ۵۰ ساله سپیدرود را قبول دارم که با دو بازی تیم را نمی‌سنجند. تیمی که طی ۲۷ روز جمع شده و کار بدنسازی و بازی‌های دوستانه انجام نداده چطور می‌تواند آماده باشد. مطمئناً فوتبالی‌ها این موضوع را درک خواهند کرد. کسانی که برای تخلیه خودشان به استادیوم می‌آیند فحاشی می‌کنند این افراد مطمئن باشند که من سفت و محکم کارم را انجام می‌دهم.

 

عزیزی در پایان گفت: ما سه یا چهار بازیکن دیگر نیاز داریم تا به تیم اضافه شوند و تا آخر این هفته یک دفاع وسط با کیفیت به تیم اضافه می‌شود، دو بازیکن دیگر هم به جمع سپیدرودی‌ها اضافه خواهد شد تا تیم‌ها در ادامه قدرتمند شوند. کار ما هنوز ادامه دارد دست از کار نمی‌کشیم چراکه زندگی‌ ادامه دارد. هنوز به آخر لیگ نرسیده‌ایم که شعار حیا کن و رها کن دهند و نگران سقوط به دسته پایین‌تر باشیم. ۲۷ بازی باقیمانده و با قدرت به کارمان ادامه خواهیم داد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.