عذرخواهی جانسون به علت اظهاراتش در مورد نازنین زاغری


عذرخواهی جانسون به علت اظهاراتش در مورد نازنین زاغری

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وزیر خارجه انگلیس به علت اینکه گفته بود زاغری در ایران مشغول به آموزش خبرنگاران بوده است عذر خواهی کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس برخلاف اظهارنظر پیشین خود که گفته بود زاغری در ایران در حال آموزش به خبرنگاران بوده است گفت که شکی ندارد که او برای تعطیلات و برای بازدید از اقوام خود در ایران بوده است.

 

این در حالی است که پس از آنکه جانسون دلیل ورود زاغری به ایران را آموزش خبرنگاری اعلام کرد رسانه‌های انگلیسی به طور گسترده‌ای به انتقاد علیه او پرداختند و اعلام کردند که او اینگونه به افزایش اتهامات علیه زاغری از سوی ایران کمک کرده است.

 

به گزارش ایسنا، روزنامه گاردین پیش‌تر گزارش داد که دولت انگلیس در حال بررسی اعطای محافظت سیاسی به نازنین زاغری در راستای تسهیل آزادی او از زندان ایران است.

 

به گزارش ایسنا، ۲۶ خرداد سال ۹۵ روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «نازنین زاغری تبعه ایرانی-انگلیسی که توسط سازمان اطلاعات سپاه ثارالله کرمان دستگیر شده بود در پروژه‌های براندازی مشارکت داشته است. طی اقدامات اطلاعاتی گسترده در فضای مجازی و حقیقی، یکی از سرشبکه‌های اصلی وابسته به بیگانگان که ماموریت‌های مختلفی در راستای تحقق اهداف شوم دشمنان نظام انجام داده بود شناسایی و دستگیر شد. نازنین زاغری تبعه ایرانی – انگلیسی است که در تاریخ ۱۵ فروردین سال ۹۵ توسط نیروهای سازمان اطلاعات سپاه کرمان در فرودگاه امام خمینی (ره) دستگیر و به کرمان منتقل شد. وی با عضویت در شرکت‌ها و موسسات بیگانه در طراحی و اجرای پروژه‌های رسانه‌ای و سایبری با موضوع براندازی نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی مشارکت داشته است.»

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.