عذاب وجدان جوان برادر کش را به اعتراف واداشت


عذاب وجدان جوان برادر کش را به اعتراف واداشت

قاتل ۳۷ ساله چند روز پس از قتل برادر ۳۱ ساله‌ی خود و دفن وی دچار عذاب وجدان شد و به پلیس مراجعه و راز قتل را افشا کرد.

 ایسنا نوشت: سرهنگ «حمید فتاحی» فرمانده انتظامی شهرستان ایلام، اظهار کرد: مرد جوانی به مقر کلانتری ۱۵ شهرک شهید کشوری ایلام مراجعه و راز قتل برادرش را فاش کرد که بلافاصله موضوع تحت رسیدگی و بررسی پلیس قرار گرفت.

 

وی در ادامه به هماهنگی‌های قانونی و قضایی و صدور مجوزات لازم اشاره کرد و گفت: واحدهای عملیاتی یگان امداد، کلانتری۱۵ و کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی به محل اعزام و عملیات همه جانبه پلیس برای کشف این راز و روشن شدن موضوع آغاز شد.

 

وی افزود: در بازجویی‌های تخصصی و جنایی اظهارات و جزئیات راز خونین قتل به وقوع پیوسته بنابر اعترافات متهم به دقت ثبت شد.

 

فتاحی با توصیف وضعیت جوی و هوای بارانی و صعب العبور بودن محل وقوع جنایت و تلاش پلیس گفت: ماموران با راهنمایی متهم پس از طی مسافت چند کیلومتری جسد مقتول را در زیر خاک در کوه‌های منطقه «ماربره» کشف و پس از مراحل اولیه قانونی به سردخانه پزشک قانونی انتقال دادند.

 

بر اساس این گزارش قاتل ۳۷ ساله و متاهل، برادر ۳۱ ساله‌ی خود را به علت داشتن اعتیاد به موادمخدر، بزهکاری، آزار و اذیت خانواده و… در یک نقشه از قبل طراحی شده در عصر رور پنجشنبه گذشته به بهانه تهیه هیزم برای کباب در منزل به کوه‌های ماربره برده و بوسیله یک قبضه سلاح شکاری با شلیک دو گلوله به پهلو و سر مقتول او را به قتل رسانده و مقتول را دفن می‌کند وبعد از گذشت چند روز دچار عذاب وجدان شده و غم مرگ برادر او را وادار به تسلیم شدن و پرده برداشتن از قتل برادرش کرده است.

 

 

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.