طلب یک میلیونی با آدم‌ ربایی گره خورد


طلب یک میلیونی با آدم‌ ربایی گره خورد

  اخبارحوادث  ,خبرهای  حوادث ,آدم‌ ربایی

پدر و پسر گمان نمی‌کردند که دریافت طلب یک میلیون تومانی از بدهکار آشنا پای آنها را به پرونده یک آدم‌ ربایی باز می‌کند. 

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مردی با حضور در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از پدر و پسری به اتهام آدم‌ ربایی شکایت کرد.

 

شاکی به بازپرس سجاد منافی‌آذر گفت: من یک میلیون تومان از مردی قرض گرفته بودم و قرار بود بزودی آن را پس بدهم. دو روز پیش او را به طور اتفاقی در یکی از محله‌های تهران دیدم. با هم حرف زدیم و از او خواستم مدتی فرصت دهد تا طلبش را پرداخت کنم. در حال صحبت بودیم که پسر مرد طلبکار به سمتم آمد و با کمک پدرش مرا به داخل خودرویشان کشاندند و ربودند. آنها مرا به بازار میوه و تره‌بار برده و در آنجا زندانی کردند. سرانجام با میانجیگری مردی که آنجا کار می‌کرد، رهایم کردند. پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و دو مرد آدم‌ربا تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و دو روز پیش بازداشت شدند.

 

آنها دیروز برای تحقیقات به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. مرد آدم‌ربا به قاضی پرونده گفت: باور کنید ربایشی در کار نبوده. پسرم در این ماجرا نقشی نداشت. فقط می‌خواستیم شاکی را مجبور کنیم بعد از دو سال بدهی‌اش را بپردازد. او که هم صنف من در میوه و تره‌بار است در حضور مردی که حجره‌دار بود، یک میلیون تومان از من قرض گرفت. با گذشت دو سال من نتوانستم طلبم را از او بگیرم. آن روز به طور اتفاقی او را در خیابان دیدم، خواستم طلبم را بپردازد که مدعی شد دروغ می‌گویم و پولی از من قرض نگرفته است. به او گفتم می‌توانم اثبات کنم که پولی به من بدهکار است. خودش سوار خودرویم شد و نزد شاهد قرض دادن پول رفتیم. مرد بدهکار زمانی که متوجه شد راهی برای کتمان حقیقت ندارد، قبول کرد بدهی‌اش را با من صاف کند. اما این کار را نکرد و حتی به اتهام آدم‌ ربایی از من شکایت کرد.

 

این در حالی بود که پسر جوان نیز گفته‌های پدرش را تائید کرد. برای این پدر و پسر قرار قانونی صادر شده و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

 

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.