ضعیف‌ترین سرمربی‌های تاریخ رئال مادرید/ از کی‌روش تا لوپتگی

ضعیف‌ترین سرمربی‌های تاریخ رئال مادرید/ از کی‌روش تا لوپتگی

ضعیف‌ترین سرمربی‌های تاریخ رئال مادرید/ از کی‌روش تا لوپتگی

اخبار,اخبار ورزشی,سرمربیان رئال مادرید

فورفورتو در گزارشی به بهانه اخراج یولن لوپتگی از رئال مادرید، ضعیف‌ترین سرمربی‌های این تیم در دو دهه گذشته را معرفی کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از فورفورتو، در نهایت عملکرد ضعیف رئال مادرید در این فصل و شکست سنگین در ال کلاسیکو، پایانی بر حضور کوتاه مدت یولن لوپتگی از هدایت رئال مادرید بود. 

 

این مربی تنها در ۱۴ بازی هدایت رئال مادرید را بر عهده داشت و رئال تحت هدایت او از یک تیم قهرمان اروپا به تیمی معمولی در لالیگا تبدیل شد. با این حال او اولین مربی نیست که در سانتیاگو برنابئو به مشکل برمی‌خورد و برکنار می‌شود. در زیر، چهار مربی ناکام رئال مادرید در دو دهه اخیر را معرفی می‌کنیم:

 

کارلوس کی‌روش

یک مربی خوب و خوش‌نام که به واسطه سال‌ها حضور در کنار فرگوسن، جانشین دل بوسکه در رئال مادرید شد. با این حال تیم او در لالیگا به عنوان چهارمی بسنده کرد و در لیگ قهرمانان نیز نتوانست از قرعه خوبش استفاده کند. 

 

خوان آنتونیو کاماچو

تنها مربی که در رئال مادرید کمتر از لوپتگی دوام آورد، کاماچو بود. این مربی تنها شش بازی هدایت رئال را بر عهده داشت و بعد از ۴ برد و ۲ باخت از هدایت این تیم برکنار شد.

 

رافائل بنیتس

رئال مادرید قبل از حضور زین الدین زیدان، رافائل بنیتس را روی نیمکت داشت و این مربی عملکرد ضعیفی در رئال مادرید داشت. مربی سابق لیورپول هیچ گاه در جایگاه یک مربی معمولی هم برای هواداران رئال تلقی نمی‌شود.

 

یولن لوپتگی

تنها بعد از ۱۴ بازی عذر این مربی را هم از رئال مادرید خواستند. نتیجه اولین حضور او روی نیمکت رئال، شکست ۴ بر ۲ برابر اتلتیکومادرید در سوپرجام اروپا بود که باعث شد این جام از دست برود. او بعد از شکست تلخ برابر بارسلونا از هدایت رئال برکنار شد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.