شگفت انگیزان ۲ جهان را از نابودی نجات می‌دهند+عکس


شگفت انگیزان ۲ جهان را از نابودی نجات می‌دهند+عکس

انیمیشن “شگفت انگیزان ۲” به نویسندگی و کارگردانی “برد برید” اکران بین المللی خود را از ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد. 

به گزارش میزان، انیمیشن “شگفت انگیزان ۲” به نویسندگی و کارگردانی “برد برید” اکران بین المللی خود را از ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

 

یک فیلم در سبک انیمیشن رایانه ای، سه بعدی، ابرقهرمانی از جمله انیمیشن هایی است که نسخه اول آن با استقبال و فروش فوق العاده ای همراه بود. در این قسمت آقای شگفت انگیز به همراه “هلن پار” در کنار یکدیگر جهان را از نابودی نجات می دهند.

  اخبارفرهنگی ,خبرهای فرهنگی ,سینمای هالیوود

هالی هانتر در نقش هلن پار، ساموئل ال جکسون در نقش فروزونه، کریگ نلسون، سارا ووول و هاک میلنر از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

 

این فیلم در اصل قرار بود که در ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹  منتشر شود ولی در ۲۶ اکتبر ۲۰۱۶ تاریخ انتشار فیلم به ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ انتقال پیدا کرد و قرار شد به جای این انتقال، انیمیشن داستان اسباب‌بازی ۴ در سال ۲۰۱۹ منتشر شود که در واقع به همین دلیل اکران داستان اسباب بازی ۴ عقب ماند.

  اخبارفرهنگی ,خبرهای فرهنگی ,سینمای هالیوود

والت دیزنی پیکچرز و پیکسار به صورت مشترک تولید این انیمیشن را بر عهده داشته و پخش آن بر عهده استودیو سینمایی والت دیزنی است.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.