شکایت از جشنواره ملی فیلم فجر برای داوری نکردن «لاتاری»


شکایت از جشنواره ملی فیلم فجر برای داوری نکردن «لاتاری»

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,لاتاری

صاحبان فیلم سینمایی «لاتاری» ساخته محمدحسین مهدویان نسبت به داوری نشدن بخش های مختلف فیلمشان به دلیل اینکه داوران قصه اثر را دوست نداشته اند، واکنش نشان دادند.

به گزارش مهر، پس از برگزاری آیین اختتامیه سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر، رسول صدرعاملی از اعضای هیات داوران در برنامه «هفت» حضور پیدا کرد و درباره نامزد نشدن فیلم سینمایی «لاتاری» ساخته محمدحسین مهدویان در بخش های مختلف توضیحاتی ارایه داد.

وی بیان کرد: «لاتاری» آزارمان داد. همه هیات داوران را به خاطر قصه و تِم اش آزار داد. در «لاتاری» وقتی قصه به اینجا می رسد که منجی فرض می کند که ریشه مشکلات بیرون از کشور است اشتباه است اول از همه فیلم باید به دل بنشیند. من در درجه اول مثل یک کودک فیلم را می بینم و فیلم که تاثیر گذاشت بعد می بینم فیلمبرداری اش چطور می شود و جدی می شوم.»

پس از این اتفاق حمید فرخ نژاد از بازیگران این اثر نسبت به صحبت های صدرعاملی واکنش نشان داد و خواستار ارایه توضیحات از سوی ابراهیم داروغه زاده دبیر این رویداد هنری شد.

حالا سیدمحمود رضوی تهیه کننده «لاتاری» هم در توییتی عنوان کرده است: «بعد از صحبت های ۲ نفر از داوران عزیز جشنواره فیلم فجر در خصوص ممیزی محتوا به جای داوری و پست آقای حمید فرخ نژاد، یک تیم حقوقی به من اعلام کردند بر اساس بند ب جز ۱ ماده ۱۰ قانون دیوان عدالت اداری و اصل ۱۷۳ شکایت از دبیرخانه جشنواره قطعا قابل طرح در دیوان است و قصد پیگیری دارند.»

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.