شهرام جزایری: کنار هتل ترامپ یک برج بلندتر می‌سازم


شهرام جزایری: کنار هتل ترامپ یک برج بلندتر می‌سازم

  اخبار اقتصادی,خبرهای اقتصادی,شهرام جزایری

شهرام جزایری: کنار هتل ترامپ یک برج بلندتر می‌سازم/ رونمایی ارز دیجیتالی «شهرام‌کوین» به زودی / از زندان ۵۰ شرکتم را مدیریت و ۴۸ میلیون دلار بدهی تسویه کردم

شهرام جزایری درباره محکومیت خود، کمک به سیاسیون و فعالیت‌های اقتصادی‌ای که در سر دارد، با خبرآنلاین به گفت‌وگو نشسته که اهم آن را در پی می‌خوانید.

 

– به‌زودی بزرگ‌ترین بانک شهرام را در دنیا علم خواهیم کرد و تصمیم دارم کنار هتل آقای ترامپ یک برج با ارتفاع بلندتر بسازم. چند میلیون ایرانی خارج از کشور بیش از هزارو ۳۰۰ تا هزارو ۴۰۰ میلیارد دلار سرمایه دارند که یکی، دو درصد آن مال ماست و می‌تواند متعلق به ما باشد. امیدواریم مدیریت شود و ۲۰ و ۲۵ میلیون دلار فاینانس می‌گیریم و با استفاده از مکانیسم‌های فوق‌العاده پیشرفته مثل ارزهای دیجیتالی سقف‌های جدید را می‌شکنیم.

 

– وقتی خبرها به ایران رسید متوجه می‌شوید… در ضمن می‌خواهم ارز دیجیتالی «شهرام‌کوین» را به‌زودی رونمایی کنم. این ارز رمزگذاری‌شده در جهان معرفی می‌شود، همان‌طور‌که می‌دانید مالک «بیت‌کوین» هنوز خودش را معرفی نکرده، اما من ارز دیجیتالی‌ام را با اعتبار و پشتوانه معرفی می‌کنم.  در ۱۵ سال زندانم هم هیچ متوقف نشدم، در زندان می‌گفتند چرا موبایل و اینترنت دارد.

 

– من زیر نظر مقام قضائی ۵٠ شرکتم را مدیریت کردم تا دیونم را بدهم. از داخل زندان ۴۸ میلیون دلار تسویه‌حساب کردم. به لطف خدا توانستم مدیریت کنم، دقیقا زمانی که قوه قضائیه اعلام کرد می‌توانی بدهی‌ات را بپردازی، آن را پرداختم. همین یکی، دو سال قبل ۱۰ دانشگاه اروپایی به من دکترای اقتصادی ممیزی داده‌اند. نظریه اقتصادی خوبی دارم که نظریه کاندیدای نوبل می‌شود، اما اینکه جایزه را ببرد الله اعلم. 

 

ماجرای کمک من به سیاسی‌ها پیچیده بود. مردم به برخی از این آقایان نماینده و مسئول، مثلا آقای کروبی نامه می‌دادند که کمک کنید، ما هم روی این نامه‌ها کمک می‌دادیم، آنها پول را برای خودشان برنمی‌داشتند. من در کل از طریق سیاسی‌ها، چپ و راست و میانه و نمایندگان مجلس و غیر مجلس ٧۵ تا ٨٠ میلیارد تومان کمک کردم، اصلا این ٣٠٠ میلیون تومان از کجا آمد؟ قوه قضائیه هم رسیدگی کرد. من به نام آقای کروبی ١۶ تا ١٧ میلیارد تومان به دیگران کمک کردم. شاید در مقطعی دلخور بودم کاری که برای لقمانیان کرد برای من نکرد.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.