شمارش معکوس برای دعوت محبوب‌ترین مسعود به تیم‌ملی!


شمارش معکوس برای دعوت محبوب‌ترین مسعود به تیم‌ملی!

 اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,مسعود شجاعی
مسعود شجاعی اگر اتفاق نادر جدیدی نیفتد تا ساعاتی دیگر به تیم ملی فوتبال بر می گردد.

به گزارش خبرآنلاین ؛ مسعود شجاعی همیشه یکی از آنهایی بود که سر دعوت شدنش به تیم ملی باید سرمربی توضیح می داد اما درست در آخرین سال ها فوتبالش و از زمانی که بازوبند کاپیتانی تیم ملی بر بازویش بسته شد ، او با رفتارهای بیرون از زمینش تبدیل شد به یک قهرمان.

 

از زمانی که فهمید مسئولیت های اجتماعی مهمی دارد. از زمانی که برایش دغدغه کوکان کار ، دغدغه ای مهم شد. از وقتی برای بچه های مردم که در مدارس فوتبال به اسم آموزش فوتبال ، مورد آزار جنسی قرار می گیرند. از زمانی که درباره مشکلاتی چون فقر و تبعیض سخن گفت و در دیدار با رئیس جمهور بعد از صعود تیم ، خواسته اصلی اش جای گرفتن پاداش ، شد حل مشکل ورود خانواده ها به ورزشگاه.

 

مسعود وقتی به دلیل قراردادش ناچار به بازی برابر تیم اسرائیلی با باشگاهش شد ، برای ۶ ماه از تیم ملی کنار ماند و در این شش ماه ،بی آنکه از سرمربی و تیم ملی و بقیه گلایه کند ، همچنان در مقام حامی پشت تیم ماند اگرچه در دل حرف های زیادی داشت و می توانست گلایه کند. 

 

این قدر ماند تا کارلوس با تلطیف فضا ، خودش به تماشای بازی اش برود و برایش بنویسد ، تبریک می گوید که صدرنشین لیگ یونان شده اند.

 

حالا مسعود در آستانه دو بازی مهم ملی در آستانه دعوت به تیم است. در غیاب اشکان مصدوم ، او به تیمش بر می گردد اگر باز اتفاق و فشار ناخوشایند خارج از فوتبالی نباشد.

 

مسعود برای اتفاقی که افتاده بود ، به طور کامل توضیح داده و البته تاوانش را هم پرداخته است. او حالا به تیم ملی بر می گردد در شرایطی که علاقمندان برایش لحظه شماری می کنند. برای مسعودی که از زمان قلعه نویی به بعد هر بار دعوت می شد ، مربیان ملی زیر فشار بودند که چرا او!

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.