شفر: گل نشدن پنالتی ما مهم نیست/ کار بازیکنان پدیده جوانمردانه نبود!


شفر: گل نشدن پنالتی ما مهم نیست/ کار بازیکنان پدیده جوانمردانه نبود!

اخبار,اخبار ورزشی,شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه گل نشدن پنالتی این تیم در دقایق پایانی بازی با پدیده مهم نیست، گفت: امیدوارم بازیکن جدید ما از مهاجمان فعلی خوش‌شانس‌تر باشد.

به گزارش مهر، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پایان دیدار تیمش مقابل پدیده که منجر به مساوی بدون گل این تیم شد اظهار داشت: بازی خوبی بود و شانس های زیادی برای گلزنی به دست آمد. در نیمه اول سه چهار موقعیت خوب داشتیم که گل نشد. در نیمه دوم پدیده یک شانس خیلی خوب داشت.

 

وی با  اشاره به از دست رفتن پنالتی استقلال گفت: امید ابراهیمی یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران است. اینکه پنالتی هم گل نشده مهم نیست. ممکن است در فینال جام جهانی هم این اتفاق رخ بدهد و بازیکنی توپی را گل نکند. 

 

سرمربی استقلال گفت: امروز محسن کریمی و داریوش شجاعیان را نداشتیم. این شانس را به جابر انصاری دادم که به جای علی قربانی بازی کند. ما شانس هایی برای گلزنی داشتیم. مهم این است که موقعیت گلزنی داشتیم.

 

وی تاکید کرد: بازیکن جدید ما فردا می آید. امیدوارم او از مهاجمان ما خوش شانستر باشد و این فرصتها را به گل تبدیل کند.

 

شفر یادآور شد: تیم امروز با ۱۲ بازیکن بازی می کرد. در لحظات آخر یک شانس خوب داشتیم ولی از طرف بازیکنان حریف یک توپ دیگر وسط زمین افتاد. این بازی جوانمردانه نیست.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.