شجاع‌ پوریان: رئیس‌جمهوری درمورد اقدام دولت برای آزادی سریع بازداشت‌شدگان توضیح دهد


شجاع‌ پوریان: رئیس‌جمهوری درمورد اقدام دولت برای آزادی سریع بازداشت‌شدگان توضیح دهد

اخبار,اخبار سیاسی,شجاع‌ پوریان

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: رئیس‌جمهوری به مناسبت‌های مختلف مباحث اقتصادی را بیان کرده‌اند و این بار مردم منتظر هستند که حرف جدی‌تر، شفاف‌تر و جسورانه‌تری از رئیس‌جمهوری بشنود.

ولی‌الله شجاع پوریان فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره گفت‌وگوی زنده رئیس جمهوری اظهار کرد: به نظرم مهم ترین انتظار از سخنرانی رئیس جمهوری این است که راجع به اتفاقات اخیر کشور صحبت کند. 

 

این فعال سیاسی تصریح کرد: رئیس‌جمهوری به مناسبت‌های مختلف مباحث اقتصادی را بیان کرده‌اند و این بار مردم منتظر هستند که حرف جدی تر، شفاف تر و جسورانه‌تری از رئیس جمهوری بشنود. مردم منتظر هستند که رئیس‌جمهوری در همان سطحی که در ایام انتخابات از حقوق مردم سخن می گفت امشب با مردم صحبت کند. 

 

شجاع پوریان تأکید کرد: در حوادث اخیر بالاخره بخشی از جامعه ما معترض شدند و به خیابان آمدند و به تبع اتفاقاتی هم رخ داد که شاهد بودیم عده‌ای دستگیر و طبق آمار رسمی ۲۵ نفر کشته شدند. درباره این حوادث هم اظهارنظرهای مختلفی مطرح شد. برخی این اعتراضات را آشوب دانستند، برخی آن را حقوق شهروندی طبیعی قلمداد کردند و برخی هم آن را به خارج از کشور متصل کردند. 

 

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: رئیس جمهوری باید بخش مهمی از سخنرانی امشب خود را به تبیین موضوع ریشه یابی اتفاقات اخیر اختصاص دهد. همچنین آقای روحانی باید درباره به رسمیت شناختن حقوق مردم صحبت کند و تدابیر و برنامه های دولت را برای شنیدن مطالبات مردم و حل مشکلاتشان اعلام کند. 

 

شجاع پوریان افزود: جمعی از شهروندان ما به خاطر حوادث اخیر هنوز بازداشت هستند، رئیس جمهوری باید بگوید که دولت چگونه می خواهد برای آزادی هرچه سریع تر آنان اقدامی انجام دهد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.