شباهت وهابیون و داعش، با مافیای قرن حاضر

شباهت وهابیون و داعش، با مافیای قرن حاضر

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب_ وهابی‌ها در سال ۱۳۴۲ ه.ق به شهر مدینه حمله نمودند و بعد از کشتن مسلمین این شهر، وارد مدینه شده، تمام قبه‌های پاک امامان معصوم (علیهم السلام) و خاندان رسول الله (صلی الله علیه و آله) را به کمک استعمارگران غربی و کینه‌توزان، منهدم کرده، قبرها را با خاک یکسان نمودند. آنان حتی زمین قبرستان را که از سنگ، فرش شده بود، زیر و رو نموده، آن را به سنگ‌پاره و خاک و غبار تبدیل نمودند. تمام جواهرات و لؤلؤ و فرش‌های گران‌قیمت را که در ضریح‌های مقدس بود، به سرقت و یغما بردند و به اموال آل‌ سعود ضمیمه کردند؟[۱]

آیا با این وجود، باز می‌شود به این گروه، مسلمان واقعی اطلاق کرد؟ کسانی‌که دم از پیروی قرآن می‌زنند، ولی جز قتل و کشتار، دزدی، تجاوز و… در این فرقه دیده نمی‌شود. کدام عقل سلیم می‌گوید این فرقه هدایت یافته می‌باشند؟ توحیدی که این افراد از آن دم می‌زنند و آن را شعار خود ساخته‌اند، مساوی است با فتنه و فساد.
به‌راستی این کشتار بی‌رحمانه‌ی مسلمانان، با کدام مبانی اسلامی سازگاری دارد؟ خدای سبحان می‌فرماید: «یَأَیهُّا الَّذِینَ ءَامَنُواْ إِذَا ضرَبْتُمْ فىِ سَبِیلِ اللَّهِ فَتَبَیَّنُواْ وَ لَا تَقُولُواْ لِمَنْ أَلْقَى إِلَیْکُمُ السَّلَامَ لَسْتَ مُؤْمِنًا تَبْتَغُونَ عَرَضَ الْحَیَوهِ الدُّنْیَا فَعِندَ اللَّهِ مَغَانِمُ کَثِیرَهٌ.[نساء/۹۴] اى کسانى‌که ایمان آورده‌‏اید! هنگامى‌که در راه خدا گام مى‏‌زنید (و به سفرى براى جهاد مى‌‏روید)، تحقیق کنید! و به‌خاطر این‌که سرمایه ناپایدار دنیا (و غنایمى) به‌دست آورید، به کسى‌که اظهار صلح و اسلام مى‌‏کند، نگویید: «مسلمان نیستى» زیرا غنیمت‌هاى فراوانى (براى شما) نزد خداست. شما قبلًا چنین بودید؛ و خداوند بر شما منّت نهاد (و هدایت شدید). پس، (به‌شکرانه این نعمت بزرگ،) تحقیق کنید! خداوند به آن‌چه انجام مى‏‌دهید آگاه است‏.»

با وجود این آیه، چرا این افراد خبیث، بر خلاف دستور قرآن عمل و مسلمانان را قتل عام می‌کنند؟ آیا هدف وهابیون و داعش چیزی به جز حب دنیا است؟

به‌یقین می‌توان گفت که وهابی‌ها و داعش، هیچ اعتقادی به قرآن و احادیث ندارند و هر چه را ابن تیمیه و امثال آن بگویند، به آن عمل می‌کنند. اعمال و رفتار این جانیان، این حقیقت را روشن می‌سازد که تفاوت چندانی بین تاراج آثار مسلمانان توسط این گروه، و بین شبکه مافیای بین‌المللی قرن حاضر که در کشورهای اسلامی به دنبال غارت آثار فرهنگی اسلامی مسلمانانند، نمی‌باشد. برای اطلاعات بیشتر درباره مخالفت وهابیون و داعش با آیات قرآن و روایات به آدرس پاورقی رجوع کنید.[۲]

‌پی‌نوشت:

[۱]. ضیایی، رحمت الله، کالبدشناسی عقاید وهابیت، تهران: نشر مشعر، ص ۱۶۴۷. ( تاریخ المملکه السعودیه، ج ۲، صص ۳۸۱- ۳۸۲)
[۲]. آیا به راستی داعش مجری شعار”لا اله الا الله” هست؟

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.