شامپو یتان را با نمک مخلوط کنید تا موهای تان را تقویت کنید!!

 

شامپو یتان را با نمک مخلوط کنید تا موهای تان را تقویت کنید!!

 

مقداری نمک به شامپوی روزانه تان اضافه کرده و از خواص شگفت انگیر آن بهره ببرید

نمک یکی از چاشنی های اصلی آشپزخانه تان است. شما به راحتی می توانید مقداری نمک به شامپوی روزانه تان اضافه کرده و از خواص شگفت انگیر آن بهره ببرید.

ترکیب شامپو و نمک برای تقویت مو

برای رفع مشکلات موهایتان می‌توانید به شامپوی خود نمک اضافه کنید. همه ما از این واقعیت آگاه هستیم که نمک یکی از اجزای اصلی آشپزخانه است. ولی آیا می‌دانید که نمک ویژگی هایی دارد که به حفظ سلامت پوست و مو کمک می کند، باعث تسکین اگزما می شود و به موهایتان زیبایی می بخشد؟ آیا می‌دانید که اضافه کردن نمک به شامپو می‌تواند مشکلات موی شما را برطرف کند؟

نمک باعث بهبود رشد مو می‌شود

موهایتان را به طور معمول بشویید و سپس یک قاشق غذاخوری نمک دریا را بردارید و پوست سر را به مدت ۱۰ دقیقه با آن ماساژ دهید. دوباره موهایتان را بشویید. این روند را دو بار در هفته تکرار کنید و در عرض یک ماه شاهد نتایج آن باشید.

نمک به درمان شوره سر کمک می‌کند

موهایتان را به چند دسته تقسیم کنید و سپس مقداری نمک روی پوست سرتان بپاشید. با انگشتان خیس شروع به ماساژ پوست سرتان به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه کنید و موهایتان را مانند همیشه بشویید.این کار به محافظت از پوست سر و پیشگیری از رشد قارچ‌ها کمک می‌کند.

با نمک از شر پوست و موی چرب خلاص شوید

تنها کاری که لازم است انجام دهید اضافه کردن دو قاشق غذاخوری نمک به شامپو و مخلوط کردن آن است. موهایتان را با استفاده از این شامپو بشویید. درست بعد از اولین استفاده متوجه تغییر قابل توجهی در موهایتان می‌شوید. موهایتان سالم‌تر و چربی اش کمتر خواهد شد.

منبع : khorasannews.com

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.