سیل پیشنهادهای هیجان انگیز انگلیسی برای ستاره تیم‌ملی ایران!


سیل پیشنهادهای هیجان انگیز انگلیسی برای ستاره تیم‌ملی ایران!

  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,
ملی‌پوش ایرانی به احتمال زیاد فصل بعد در انگلیس توپ می‌زند.

به گزارش خبرآنلاین؛ سامان قدوس ستاره ایرانی تیم اوسترشوند سوئد ، این روزها خبر از  پیشنهادات تیم های بزرگ انگلیسی برایش به گوش می رسد. این جوان ۲۴ ساله که پس از درخشش در لیگ اروپا خصوصا مقابل آرسنال، مورد توجه تیم های بزرگ قرارگرفته به احتمال زیاد به لیگ برتر انگلیس می رود.

 

به همین دلیل نشریه لسترمرسوری در رابطه با او نوشت:« سامان قدوس پس از درخشش در لیگ اروپا آماده انتقال به لیگ برتر فوتبال انگلیس است. قدوس که ۴ گل و ۵ پاس گل حاصل عملکردش در فصل جاری لیگ اروپا است تمایل خود را برای حضور در یک تیم انگلیسی ابراز کرده است.»

 

با توجه به علاقه قدوس برای بازی در لیگ جزیره بعید نیست که او فصل بعد در یک تیم بزرگ از این کشور بازی کند. سامان هم اکنون از تیم های لسترسیتی، وستهام، برایتون و چند تیم دیگر از انگلستان پیشنهاد رسمی دریافت کرده است. 

 

سامان با تمدید قراردادش با تیم اوسترشوند برای دو سال دیگر ، این گام حرفه ای را برداشت تا باشگاهش بتواند از مزایای پرورش چنین استعدادی بهره ببرد و البته خودش هم فرصت بازی برابر آرسنال را بدست آورد تا با بازی درخشانش حسابی از مشتریان انگلیسی دلبری کند. این ستاره درخشان فوتبال ایران حالا مشتریان زیادی دارد.

 

او در جام جهانی با بازی برای ایران برابر تیم هایی مثل اسپانیا و پرتغال ، فرصت خواهد داشت تا آینده فوتبالی اش را آن طور که رد رویاهایش دارد ، بسازد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.