سکوت در پرونده حمله اسیدی به زن ٧٣ساله


سکوت در پرونده حمله اسیدی به زن ٧٣ساله

  اخبار حوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث روز

پرونده اسیدپاشی زن ٧٣ساله پس از گذشت ٣ماه همچنان در‌ هاله‌ای از ابهام بوده و تیم جنایی به دنبال سرنخی از عامل این اسیدپاشی است. 

 به گزارش شهروند ؛مردادماه امسال بود که پلیس در جریان یک اسیدپاشی، در یکی از خیابان‌های دهکده المپیک قرار گرفت. بررسی‌ها نشان می‌داد که زن ٧٣ساله‌ای به نام فرزانه مورد حمله اسیدپاشی قرار گرفته است.

 

درحالی ‌که قربانی حادثه به بیمارستان منتقل شد، دختر و پسر زن به شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران رفتند و به بازپرس جنایی گفتند: مادرمان وقت دکتر داشت. این حادثه در خیابان محل سکونت‌مان رخ داد. مادرمان پای پیاده بود که ناگهان مردی از پشت، سطل زباله بیرون آورد و با آن سطل اسید را به سمت مادرمان ریخت و بعد از اسیدپاشی به سمت مادرم سوار بر موتورسیکلتی که راکب آن منتظرش بود، شد و از محل متواری شدند.

 

 این دختر و پسر در ادامه گفتند: ما به مستأجر مادرم مشکوک هستیم. او با مادرم سر پارک‌کردن خودرو مشکل داشت و می‌خواست خودروهایش را در پارکینگ مادرم پارک کند اما مادرم می‌گفت که یک واحد برای تو است و باید یک جای خودرو داشته باشید. چندین‌بار مادرم تهدید شد، حتی خانه‌اش یک‌بار به سرقت رفت. یک‌بار هم قصد به آتش‌زدن پارکینگ خانه را داشتند که ما به موقع متوجه شدیم و حتی دوبار هم از سوی موتورسواران ناشناس مورد تهدید قرار گرفت. از سویی مدام مادرم تهدید می‌شد و پیام‌ها و تماس‌های تهدیدآمیز دریافت می‌کرد.

 

همچنین پسر زن ٧٣ساله به بازپرس گفت: به غیر از اینها، برایم پاپوش درست کردند و داخل مغازه‌ام مواد جاسازی کردند که درحال حاضر با سند بیرون هستم. با شکایت زن و مرد میانسال، تحقیقات به دستور بازپرس محسن مدیر روستا ادامه یافت. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که مستأجر فرزانه در این ماجرا نقشی نداشته و اسیدپاشی توسط افراد دیگری صورت گرفته است. درحالی‌ که بی‌گناهی مستأجر جوان ثابت شد، در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که فرزانه با عروسش اختلاف داشته و رابطه آنها با هم خوب نبوده است.

 

از طرفی شماره تماسی که با آن فرزانه تهدید می‌شد، مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که پیام‌هایی از تلفن‌همراه عروس خانواده ارسال شده است. مه‌لقا عروس پیرزن بازداشت شد. این زن خود را بی‌گناه می‌دانست و ادعا می‌کرد که در این اسیدپاشی هیچ نقشی ندارد. بررسی‌های کارآگاهان نشان می‌داد که مه‌لقا با همدستی میوه‌فروش محله‌شان مادرشوهرش را تهدید می‌کرده است. وقتی مرد میوه‌فروش به نام حجت بازداشت شد، ماموران در بازرسی از مغازه‌اش ۵ گوشی تلفن‌همراه به دست آوردند. تحقیقات نشان می‌داد که مرد میوه‌فروش با یکی از این گوشی‌ها پیام‌های تهدیدآمیز را ارسال می‌کرده است.

 

صبح دیروز مه‌لقا و مرد میوه‌فروش برای تحقیقات به شعبه ششم دادسرای جنایی منتقل شدند. مه‌لقا سکوت کرده بود و هیچ‌ حرفی نمی‌زد اما مرد میوه‌فروش به بازپرس مدیر روستا گفت: از ٢‌سال پیش با مه‌لقا آشنا شدم، او مشتری‌ام بود. او همسر نداشت و من در جریان این موضوع نبودم. گاهی در مغازه‌ام از مشکلاتش می‌گفت و این‌که از نظر مالی در مضیقه است. می‌خواستم به وی کمک کنم.

 

به همین خاطر سفارش سبزی می‌گرفتم و به او می‌دادم تا پاک یا سرخ کند و از این طریق منبع درآمدی برای مه‌لقا به وجود آوردم.

 

ارتباط‌مان نزدیکتر شده بود تا جایی که ادعا کرد؛ دونفر برای او ایجاد مزاحمت کرده‌اند. من هم با موتور به سراغ دو جوان موتوری رفتم و با آنها درگیر شدم.

 

او در رابطه با گوشی تلفن‌همراهی که داخل مغازه‌اش پیدا شده بود، گفت: داخل مغازه‌ام سه گوشی تلفن‌همراه پیدا شده که سه تای آنها خراب است. یکی از گوشی‌ها که با آن پیام و تماس تهدیدآمیز به فرزانه زده شده، متعلق به مه‌لقا است. مه‌لقا به من بدهی داشت و آن را جای بدهی‌اش به من داده بود و من اصلا از آن استفاده نمی‌کردم. درحالی که مه‌لقا در تمام مراحل تحقیق سکوت کرده بود، بازپرس جنایی ادامه تحقیقات را صادر کرد. تحقیقات درحالی ادامه دارد که تیم قضائی به دنبال سرنخی از مرد اسیدپاش هستند.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.