سکه باز هم گران شد/توقف دلار پشت شیشه صرافی‌ها


سکه باز هم گران شد/توقف دلار پشت شیشه صرافی‌ها

  اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,سکه
در دومین روز معاملات بازار،قیمت دلار با نوسان یک تومانی ۴ هزار و ۴۶۷ تومان شد،حال آنکه نرخ سکه با ۱۲ هزار تومان افزایش کماکان در مسیر افزایش قرار دارد.

به گزارش خبرآنلاین،بازار امروز نسبت به سخنان حسن روحانی رییس جمهوری که برای شرکت در مجمع عمومی سالانه بانک مرکزی به این بانک رفته بود،واکنش چندانی نداشت.با وجودی که رییس جمهور از رییس کل بانک مرکزی خواست تا با استمرار تورم تک رقمی،ادامه رشد اقتصادی،افزایش نظارت بر بانکها و شفافیت عملکرد آنها پیگیر این دستورات باشد،اما ولی الله سیف هم گفت که آنچه بحران ارز را در ماههای اخیر رقم زده،فعالیت سفته بازان بوده است.

 

اظهارات رییس جمهوری و رییس کل بانک مرکزی هنوز بازتابی در بازار نداشته است؛اما انتظار می رود که بازتاب این سخنان از روزهای آینده در بازار دیده شود.

 

امروز به دنبال توقف افزایش قیمت ارز،شاخص بورس هم برای دومین روز پیاپی نزولی بود ولی این کاهش تنها ۳۴ واحد درصد بود.شاخص امروز بر روی ۹۷ هزار و ۳۵۴ واحد ایستاد.

 

در بازار طلا،با وجود توقف قیمت اونس در بازار جهانی،مثقال در بازار تهران ۶۴۶ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد که هزار تومان افزایش قیمت نشان می دهد.

 

هرگرم طلای ۱۸ عیار امروز ۱۴۸ هزار و ۵۳۹ هزار تومان معامله شد.

 

  اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,سکه

 

در بازار سکه،قیمت ها صعودی بود.هرقطعه سکه بهار آزادی طرح امامی با ۱۲ هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۵۸۵ هزارتومان رسید.سکه بهار آزادی طرح قدیم با ۱۰ هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۵۵۵ هزار تومان رسید.

 

نیم سکه با ۶هزار تومان افزایش ۷۸۱ هزار تومان شد و ربع سکه هم با ۶ هزارتومان افزایش ۴۹۶ هزار تومان نرح گذاری شد.

 

  اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,سکه

 

در بازار ارز امروز دلار سلیمانیه با ۳۳ تومان افزایش قیمت ۴ هزار و ۷۷۴ تومان معامله شد.دلار نقدی نوسان اندکی داشت و ۴ هزار و ۴۶۷ تومان شد.دلار صرافی ها هم بدون تغییر ۴ هزار و ۴۵۰ تومان شد.

 

هر یورو نیز۵ هزار و ۴۹۰ تومان پوند انگلیس ۶ هزار و ۸۳۳ تومان معامله شد.

 

  اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,سکه

 

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.