سوریه: آمادگی رویارویی با حمله متجاوزان از جمله آمریکا را داریم


سوریه: آمادگی رویارویی با حمله متجاوزان از جمله آمریکا را داریم

اخبار,اخبار بین الملل,ریاض حداد

سوریه تاکید کرد که برای رویارویی با هرگونه حمله خارجی از جمله حمله از سوی آمریکا، آمادگی کامل دارد و می‌تواند از خود و شهروندانش دفاع کند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ریاض حداد، سفیر سوریه در روسیه با اشاره به تهدیدات آمریکا مبنی بر حمله نظامی به سوریه گفت: ما خود را به طور کامل برای هرگونه شرایطی که ممکن است سوریه با آن مواجه شود، آماده کرده‌ایم. ارتش ما و یگان‌های دفاع هوایی ما کاملا برای رویارویی با حملات متجاوزان آماده‌اند و یقینا می‌توانند از حاکمیت ما بر سرزمین‌مان دفاع کنند و از کل ملت سوریه حمایت به عمل آورند.

 

این دیپلمات ارشد سوری که یکی از صاحبنظران وزارت خارجه این کشور محسوب می‌شود، در بخش دیگر از سخنان خود گفت: برخی شواهد از سوی گروه‌های تروریستی دیده شده که به دنبال صحنه‌سازی یک حمله شیمیایی و نسبت دادن آن به ارتش سوریه هستند تا از آن طریق، اقداماتی علیه دولت قانونی سوریه را در پیش بگیرند همان گونه که ما پیش‌تر در منطقه خان شیخون شاهد آن بودیم و باعث شد آمریکایی‌ها با آن بهانه یک فرودگاه ما را هدف قرار دهند.

 

او ادامه داد: تروریست‌ها به دنبال این اقدام هستند و ما هم در طرف مقابل با شرکای روس خود همکاری می‌کنیم تا اینگونه دسیسه‌ها را نقش بر آب کنیم تا کار به آنجا نکشد.

 

پیش‌تر مقامات آمریکایی از جمله سفیر این کشور در سازمان ملل تاکید کرده بود اگر ثابت شود دولت سوریه دست به حمله شیمیایی علیه مخالفان خود زده، حمله نظامی علیه این کشور را مدنظر دارند.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.