سه مأمور ناجا در تجمع دراویش گنابادی به شهادت رسیدند


سه مأمور ناجا در تجمع دراویش گنابادی به شهادت رسیدند

اخبار,اخبار اجتماعی,دراویش گنابادی

جمعی از دراویش گنابادی از ساعتی پیش در خیابان پاسداران تهران تجمع کردند.

به گزارش فارس، از ساعتی پیش عده ای از دراویش گنابادی در اعتراض به بازداشت یکی از دراویش، در منطقه پاسداران تهران تجمع کردند. در جریان این تجمع یک خودروی مشکوک برخی از ماموران نیروی انتظامی کلانتری ۱۰۲ پاسداران را زیر گرفته است که شنیده های ضد و نقیض از شهادت ۳ تن از ماموران ناجا و زخمی شدن چند تن دیگر حکایت دارد.

 

بر پایه این گزارش، برخی از کانال های ضد انقلاب و وبسایت های وابسته به دراویش گنابادی از ساعتی پیش با انتشار اخبار غیر واقعی سعی در تحریک افکار عمومی دارند.

 

تجمع دراویش گنابادی، تردد در منطقه پاسداران و مناطق اطراف آن را با اختلال مواجه کرده است.

 =================

 

تکمیلی

 

شهادت سه مأمور ناجا در پاسداران منطقه تهران

در اثر حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس با دو دستگاه موتورسیکلت یگان امداد در خیابان پاسداران تهران متأسفانه سه تن از مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به شهادت رسیدند.

به گزارش فارس، در کمتر از یک ساعت پیش یک دستگاه اتوبوس با دو دستگاه موتورسیکلت مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خیابان پاسداران تهران برخورد کرد. براثر این حادثه متأسفانه سه نفر از مأموران یگان امداد به شهادت رسیدند.

 

لازم به ذکر است هنوز از هویت راننده اتوبوس و قصد و نیت وی اطلاع دقیقی در دست نیست اما برخی اخبار حاکی از آن است که این تصادف رانندگی به وسیله عده‌ای از دراویش گنابادی که در منطقه پاسداران حضور دارند به وقوع پیوسته است.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.