سندرز: نگرانی من درباره ترامپ این است که او تنها رئیس جمهور نیمی از مردم است


سندرز: نگرانی من درباره ترامپ این است که او تنها رئیس جمهور نیمی از مردم است

  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل , سندرز

سناتور برنی سندرز با اشاره به اظهارات جنجالی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد وی در نحوه رفتار و کردارش به عنوان رهبر آمریکا و برآورده کردن وعده‌های انتخاباتی‌اش ناکام مانده است. 

به گزارش ایسنا، برنی سندرز در یک برنامه تلویزیونی در شبکه خبری ای‌بی‌سی گفت: آنچه که مرا اذیت می‌کند اظهارات رئیس‌جمهور نیست. اگرچه این اظهارات بسیار توهین آمیز است.

 

وی ادامه داد: او درباره زندانی کردن رقیب پیشین خود در انتخابات ریاست جمهوری صحبت می‌کند. این اقدامی نیست که یک رئیس‌جمهور آمریکا باید انجام دهد.

 

سندرز که در انتخابات درون حزبی در برابر هیلاری کلینتون در سال ۲۰۱۶ شکست خورد، گفت: آنچه که من را بسیار نگران می‌کند این است که ترامپ تنها رییس جمهور نیمی از مردم آمریکا است.

 

وی ادامه داد: من بیشتر نگران سیاست‌های این رئیس‌جمهور هستم. او تنها نماینده طبقه میلیاردرها است. بیمه خدمات درمانی مردم را قطع می‌کند و نیازهای کودکان را نادیده می‌گیرد و توجهی به بحران تجویز دارو در کشور ندارد.

 

او که ترامپ را یک “دروغگوی مرضی” معرفی می‌کند، پیشتر وی را به خاطر طرح کاهش مالیاتش مورد حمله قرار داده و گفته بود که این طرح نهایتا موجب ثروتمندتر شدن طبقه ثروتمند یک درصدی در آمریکا خواهد شد.

 

با این حال سندرز در ادامه اظهاراتش از پاسخ به سوالی درباره سلامت روانی دونالد ترامپ که این روزها به یکی از موضوعات داغ تبدیل شده است، خودداری کرد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.