سنجاق کردن در تلگرام


سنجاق کردن در تلگرام

تلگرام اندروید , ترفندهای تلگرام

قابلیت سنجاق کردن فقط در تلگرام اندروید و آی‌او‌اس قابل استفاده است 

 

در اغلب موارد کاربران اپلیکیشن تلگرام در گروه‌ها، سوپر گروه‌ها و کانال‌های متعددی عضو هستند و روزانه بیش از صدها و حتی هزاران مطلب را توسط این پیام‌رسان دریافت می‌کنند.

تبادل زیاد مطالب توسط این اپلیکیشن پیام‌رسان موجب شده تا در مواردی کاربران نتوانند پیام‌های مهم‌تر را مشاهده کنند. به‌عنوان مثال ممکن است مادر یا پدر شما پیامی را برای شما ارسال کنند که در انبوه پیام‌های کانال‌ها و گروه‌ها نتوانید آن را پیدا کنید یا حتی ممکن است یک گروه مربوط به انجام کارهای اداری با دیگر همکاران خود ایجاد کرده باشید و به‌دلیل ازدحام اطلاعات ارسالی در دیگر گروه‌ها، از انتشار محتوای جدید در گروه کاری خود بی‌خبر بمانید.

 

اگر این مشکل برای شما نیز پیش آمده و به ‌دنبال روشی برای اولویت‌بندی در تلگرام هستید، استفاده از این ترفند را که در نسخه ۳٫۱۵ و جدیدتر به تلگرام اضافه شده به شما پیشنهاد می‌کنیم:

 

توجه: این قابلیت فقط در تلگرام اندروید و آی‌او‌اس قابل استفاده است.

پیش از هر چیز مطمئن شوید اپلیکیشن تلگرام روی دستگاه هوشمند شما به آخرین نسخه به‌روزرسانی شده است.

 

اندروید: گروه، کانال یا حتی مخاطب موردنظرتان را از فهرست پیام‌ها پیدا کرده سپس روی نام آن فشار داده و کمی نگه دارید تا منویی نمایش داده شود. از این منو گزینه Pin to Top را انتخاب کنید.

 

آی‌او‌اس: گروه، کانال یا حتی مخاطب موردنظرتان را با عملیات swipe از سمت چپ (کشیدن از چپ به راست) انتخاب کرده و از گزینه‌های به‌نمایش درآمده گزینه Pin را انتخاب کنید.

شما می‌توانید تا پنج گروه، کانال یا مخاطب را به ابتدای فهرست تلگرامی خود سنجاق کنید تا همواره این گزینه‌ها را در ابتدای فهرست پیام‌ها مشاهده کنید.

 

همچنین می‌توانید علاوه بر پنج گزینه، حداکثر پنج گفت‌وگو از نوع خصوصی (Secret Chat) را نیز به ابتدای فهرست تلگرام خود سنجاق کنید که در مجموع حداکثر ده مورد می‌تواند در ابتدای فهرست شما دارای اولویت در نمایش باشد.

منبع:jamejamonline.ir

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.