سمینار استراتژی بنگاه مادر و نحوه ارزش آفرینی سازمان های مادر

سمینار استراتژی بنگاه مادر و نحوه ارزش آفرینی سازمان های مادر

سمینار استراتژی بنگاه مادر و نحوه ارزش آفرینی سازمان های مادر

استراتژی بنگاه مادر و مزیت مادریپژوهشی که این تحقیق بر آن مبتنی است،چنین بیان می دارد که هر چند برخی از شرکت های چند کسب و کاره،استراتژی هایی دارند که ارزش آفرینی چشم گیری دارند.ولی اکثریت قابل توجهی از این شرکت ها چنین نیستند،یعنی بیشتر آنها نابود کننده ارزش هستند.
استراتژی بنگاه مادر چیست؟
استراتژی بنگاه مادر باید راهنمای تصمیمات در سطح بنگاه مادر باشد،همچنان که استراتژی کسب و کار باید راهنمای تصمیمات در سطح کسب و کار باشد.
سؤالاتی…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.