سرقت بعد از خودکشی دختر جوان


سرقت بعد از خودکشی دختر جوان

پسر جوان گمان نمی‌کرد راز سرقت خودرو و اموال دختر موردعلاقه‌اش بعد از مرگ او فاش شود و وی به دردسر بیفتد. 

به گزارش جام‌جم، چند هفته پیش زن جوانی با حضور در دادسرای جنایی تهران از مردی به اتهام تصاحب خودروی مدل بالای خواهرش و بخشی از اثاثیه او بعد از مرگش خبر داد.

 

شاکی به بازپرس جنایی گفت: خواهرم دچار مشکلات روحی شده و بعد از آن دست به خودکشی زد و به زندگی‌اش پایان داد. یک روز که برای بردن خودرو و اثاثیه‌اش به خانه او رفته بودیم، از طریق همسایه‌ها متوجه شدیم مرد جوانی دو روز پیش به آنجا رفته و خودرو و بخشی از اثاثیه خواهرم را با خود برده است. با اطلاعاتی که از همسایه‌‌ها به دست آوردیم، معلوم شد آن مرد مدتی با خواهرم آشنایی داشته که خواهرم این ماجرا را از خانواده‌مان تا زمان مرگ خود پنهان کرده بود. در ادامه رد پسر جوان را به دست آوردیم و به مقابل خانه‌اش رفتیم، اما او حاضر نشد اثاثیه خواهرم و خودروی او را که ۱۲۰ میلیون تومان ارزش داشت، تحویلمان دهد.

 

مرد جوان تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و چند روز پیش بازداشت شد.

 

او در جریان تحقیقات به افسر تحقیق گفت: من قبل از ازدواجم با خواهر شاکی دوست شدم. قرار بود با هم ازدواج کنیم، اما به مشکلاتی برخوردیم و هردو از ازدواج منصرف شدیم. او را ندیدم تا این‌که وی یک روز بخشی از اثاثیه‌اش و خودروی مدل بالایش را امانتی به من داد و بعد گفت این اموال مال خودت باشد. من سرقتی را انجام ندادم و در مرگ او نقشی نداشتم.

 

با توجه به اظهارات ضد و نقیض مرد، معلوم شد او دروغ گفته و اموال و خودرو را خودش برده است.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.