سرقت با اسلحه کلاشینکف از طلا فروشی شهر اهواز + فیلم

سرقت از طلا فروشی

آن چه در این کلیپ می بینید سرقت از طلا فروشی شهر اهواز است که سارقان با اسلحه کلاشینکف به راحتی مشغول سرقت از طلا فروشی هستند. زنی که در طلا فروشی است چه طور دستپاچه می شود و نمی داند چه کار کند با ترس از مغازه خارج می شود.

دیگر لینک ها:

لحظه دستگیری یک داعشی در عراق، چطور التماس می کند.

رفتار وحشیانه و خشونت مربی مهد کودک با طفل ۸ ماهه را ببینید

جزئیات تجاوز جنسی به الهام ستاکی توسط مهدی فلاحتی در صدای آمریکا

فساد جنسی ترامپ و حرف های غیر اخلاقی ترامپ درباره دخترش

 

سرقت از طلا فروشی

این دنیا خیلی از افراد را فریب داده است . کسی نیست بهشون بگه بندگان خدا این همه مال را کجا می خواهید ببرید.آخه مگر انسان چقدر عمر می خواهد بکند که این طور شهوت دنیا، شهوت مال دنیا را دارد.

مجازات سرقت

قانون جدید مجازات اسلامی در تعریف جرم سرقت بیان کرده است: «سرقت عبارت است از ربودن مال متعلق به غیر». در قالب بازخوانی یک پرونده به نحوه رسیدگی به جریم سرقت پرداخته‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

جریان پرونده

بر اساس محتویات پرونده شخصی به نام بهزاد… شکایتی بابت سرقت ابزار کاری که در محل کارش گذاشته شده بود، در دادسرای محل وقوع جرم مطرح می‌کند و در متن شکایتش فردی به نام جلال… را سارق معرفی می‌کند.

روند رسیدگی

متهم دعوا در اظهارات خود در کلانتری بیان کرده که خودرو خودش را به شخصی به نام علی داده بود تا وی برایش ابزار کار خریداری کند. او نیز وسایل مسروقه را به وی داده و متهم اطلاعی از او ندارد.

اما متهم در روز بعد به سرقت از ابزار توسط خودش اقرار می­کند. در برگ گزارش نهایی با توجه به اظهارات ضد‌و‌نقیض متهم، تحقیقات شفاهی از شاکی و اقرار متهم به سرقت اموال مسروقه نیز اعلام رضایت شاکی، پرونده به همراه متهم به دادسرای عمومی و انقلاب ارسال و اموال مسروقه تحویل شاکی می‌شود.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.