شفیعی جم و نظرش درباره تلگرام و اینستاگرام ماجرای سربازی هفت ساله اش

شفیعی جم یکی از بازیگران مشهور و معروف تلویزیون و طنز در یکی از خاطراتش درباره سربازی رفتنش داستان جالبی را تعریف می کند و این که سربازی اش ۷ سال طول کشید به راستی چرا؟ کلیپ را ببینید تا علتش را متوجه شوید.در این کلیپ شفیعی جم نظر خود را درباره شبکه های اجتماعی بیان می‌کند به راستی آیا این بازیگر مخالف شبکه های اجتماعی است؟

خیلی جالب و دیدنی است این داستان ، حتما از دستش ندهید

آیا این بازیگر مخالف با اینستاگرام و گوگل پلاس و تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی است. ببینید نظر شفیعی جم در این باره جالبه. اما به نظر من این نظر درست نیست.

در این کلیپ شفیعی جم به یکی از خاطرات سربازی اشاره می کند که چه شکنجه های وحشتناکی می دادند. بله دوران سربازی هر فردی پر از خاطرات تلخ و شیرین است. کسی را می بینی که هر وقت یادی از سربازی می افته شروع به بد و بیراه می کند و اصلا از یاد آوری این خاطرات چندشش میشه.

ولی یکی هم هست از خاطرات سربازی لذت میبرد و مدام دلش می خواهد برای هر کسی که او را می بیند خاطرات را تعریف کند. سربازی است دیگه هر کسی آزش خاطرات دارد به هر حال فوقش دو سال است زود تمام میشه. مهم این است که به صورت کامل باید انجام بدید به جز کسایی که در طولش به یک مشکل جدی برخورد کنند که این بحثش جداست.

بستگی دارد که چه مشکلی باشد که از بقیه سربازی معاف شود. به هر حال چه سخت و دشوار و چه آسان باید تحمل کرد اگر صبر و حوصله نداشته باشی در هیچ کاری نمی توانی موفق باشی. سرتان هم درد آوردم در کل کلیپ را ببینید خیلی با حال و جالبه شاید برای شما هم پیش آمده باشه این داستان. این لینک را هم مطالعه کنید. ازدواج نرگس محمدی

معجونی برای دیر انزالی

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.