سامسونگ گلکسی اس ۶ هم آتش گرفت (+عکس)


سامسونگ گلکسی اس ۶ هم آتش گرفت (+عکس)

به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ باز هم هدف انتقادات قرار بگیرد اما این بار نوت ۷ در معرض نبوده، بلکه یکی دیگر از نسخه‌های گوشی‌های سامسونگ یعنی گلکسی اس ۶ اج آتش گرفته است.

 به گزارش ایسنا به نقل از سایتک، یکی از کاربران تلفن همراه گلکسی اس ۶ اج اخیرا مجموعه تصاویری از آسیب وارده به گوشی مورد نظر را منتشر کرده که در اثر انفجار آن ایجاد شده است.

  اخبارتکنولوژی ,خبرهای   تکنولوژی , سامسونگ گلکسی اس 6

این کاربر اظهار کرد: صبح برای رفتن به سر کار آماده می‌شدم که متوجه شدم گوشی‌ام منفجر شده است. خوشبختانه من تلفن همراهم در تخت‌خواب نمی‌برم و می‌توانید ببینید که این انفجار، میز مرا سوزانده است.

 

این فرد در حال حاضر با شرکت‌های سامسونگ و AT&T در مورد این مساله صحبت کرده است. به رغم پیشنهاد یک تلفن همراه جدید، این کاربر خسارت‌دیده اعلام کرده که تا مدتی دیگر از گوشی‌های سامسونگ استفاده نخواهد کرد و اینکه گوشی مذکور قبل از حادثه، مشکل حرارت بیش از حد نداشت.

  اخبارتکنولوژی ,خبرهای   تکنولوژی , سامسونگ گلکسی اس 6

شرکت سامسونگ اعلام کرده خسارت‌های این فرد را پرداخت خواهد کرد اما وی باید ابتدا گوشی تخریب شده را به شرکت بفرستد. این در حالیست که کاربر از قصد خود برای نگهداشتن گوشی خبر داده است.

 

شکست مفتضحانه گوشی نوت هفت سامسونگ هنوز یکی از بزرگترین خطاهای فناوری در سال ۲۰۱۶ است. این شرکت پس از دریافت گزارشهای دبناله‌دار در مورد آتش گرفتن گوشی‌ها، از مشتریان عذرخواهی کرده و تولید این محصول را متوقف کرد.

 

  اخبارتکنولوژی ,خبرهای   تکنولوژی , سامسونگ گلکسی اس 6

البته باید توجه داشت که گلکسی اس ۶ اج از سال ۲۰۱۵ عرضه شده و گزارش‌های معدودی در مورد بروز مشکل در آن اعلام شده است. هنوز دلیل انفجار گوشی مذکور مشخص نشده است.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.