زیدان: پاری سن ژرمن باید خیلی مراقب این رونالدو باشد


زیدان: پاری سن ژرمن باید خیلی مراقب این رونالدو باشد

اخبار,اخبار ورزشی,زیدان

سرمربی رئال مادرید به تمجید از گلزن پرتغالی تیمش در این دیدار پرداخت و عملکرد او را ستود. او همچنین درباره عملکرد ضعیف بنزما نیز به صحبت پرداخت.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید شنبه شب در هفته بیست و سوم لالیگا برابر رئال سوسیداد قرار گرفت و ۵ بر ۲ در سانتیاگو برنابئو پیروز شد.  مادرید با این برد ۴۲ امتیازی شد و به جایگاه سوم جدول صعود کرد. در این دیدار کریستیانو رونالدو توانست هت تریک کند و نقش مهمی در برد تیمش داشت ولی کریم بنزما که شرایط بدی را در رئال مادرید تجربه می‌کند، در باز کردن دروازه حریف ناکام بود تا باز هم هواداران او را “هو” کنند.

 

زین الدین زیدان که حامی نخست بنزما در رئال بوده است درباره هو شدن این بازیکن گفت: نمی‌دانم چرا هواداران او را هو کردند. ما توانستیم پنج گل به ثمر برسانیم و برد خوبی به دست بیاوریم و باید به جنبه‌های مثبت بازی فکر کرد. البته هواداران برای بازی به ورزشگاه می‌آیند و هر کاری دوسته داشته باشند می‌توانند انجام دهند. در همان ابتدای بازی توانستیم به گل برسیم و دیدید که شرایط بعد از این گل چقدر خوب شد. بازی راحتی در نیمه نخست داشتیم ولی در نیمه دوم اشتباهاتی از ما سر زد که باعث شد دروازه باز شود. باید این اشتباهات را برطرف کنیم.

 

او درباره هت تریک کریستیانو رونالدو در این دیدار گفت: شما ممکن بود که نگران او بوده باشید ولی من همیشه گفتم که مشکلی ندارد و در هر بازی می‌خواهد گلزنی کند. خیلی خوشحالم که او توانست هت تریک کند و سه گل به ثمر برساند. پاری سن ژرمن باید خیلی مراقب این رونالدو باشد. من فکر می‌کنم البته کل تیم ما در این بازی خوب بود و به خوبی توانستیم خودمان را برای بازی مهم در لیگ قهرمانان اروپا برابر پاری سن ژرمن آماده کنیم. برای دیدار با تیم فرانسوی هم ترکیب خودم را از همین الان مشخص کرده‌ام و برنامه خوبی برای این بازی دارم. می‌خواهیم در خانه تفاوت را ایجاد کنیم. در بازی رفت در خانه باید به اهدافی که می‌خواهیم برسیم.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.