زنان و دختران زیبا و ستارگان خارجی که پدر ندارند.

زنان و دختران زیبا بازیگر خارجی را در متن زیر ببینید این ها کسانی هستند که به عنوان الگو و ستاره زیباترین ها شناخته می شوند. دخترانی که با آرایش زیبا نگه داشته شده اند، زنانی که اگر آرایش نبود کسی رغبت نمی کرد به آن ها نگاه کند. زنانی که ساعت ها پشت میز آرایش می شینند تا خودشان را به بهترین وجه ممکن زیبا کنند. بله این است واقعیات دنیا. نه تنها در خارج از ایران با آرایش خود را زیبا می کنند بلکه در همین ایران هم با آرایش قیافه خود را شبیه به عروس می کنند. در لینک زیر می توانید قیافه بدون آرایش زنان ایرانی با زنان خارجی را ببینید.

دخترهای زیبای چینی قبل و بعد آرایش+زیباترین زن ۶۰ ساله چینی

اظهار نظر یک بازیگر زن درباره صورت خود+بازیگران زن ایرانی بدون آرایش

 زنان زیبای ستارگان خارجی که پدر ندارند.

بزرگ کردن فرزند کار ساده ای نیست، به خصوص اگر از همسرت جدا شده باشی و مجبور شوی که فرزندانت را به تنهایی بزرگ کنی. این اتفاق در بین ستاره های هالیوود نیز رایج است، به طوری که بسیاری از آنها تنها زیر سایه مادران شان بزرگ شده اند.
برترین ها – ترجمه از پردیس بختیاری: بزرگ کردن فرزند کار ساده ای نیست، به خصوص اگر از همسرت جدا شده باشی و مجبور شوی که فرزندانت را به تنهایی بزرگ کنی. این اتفاق در بین ستاره های هالیوود نیز رایج است، به طوری که بسیاری از آنها تنها زیر سایه مادران شان بزرگ شده اند. اگر شما هم دوست دارید که این ستاره ها را بشناسید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
آنجلینا جولی
پدر و مادر آنجلینا جولی، مارچلین برتراند و جان ویت، نیز مانند خودش مشهور هستند. اما آنها زمانی که آنجلینا نوزادی بیش نبود، از هم جدا شدند. به همین دلیل آنجلینا تا مدت ها با پدرش غریبه بود و تنها توسط مادرش بزرگ شد. از این رو او رابطه عمیقی با مادرش دارد.
 ستاره هایی که از داشتن پدر محروم بودند

 کانیه وست
کانیه وست همیشه از مادرش، دوندا وست، به نیکی یاد می کند. او مادرش بود که به رشد و شکوفایی او کمک کرد و در نهایت مسبب موفقیت او در حرفه موسیقی شد. اما متاسفانه کانیه وست در سال ۲۰۰۷ مادرش را در حین عمل جراحی از دست داد.
 ستاره هایی که از داشتن پدر محروم بودند

باراک اوباما
باراک اوباما در هاوایی متولد و توسط مادرش، آن دانهام،  بزرگ شد. در واقع پدر و مادر او کمی بعد از تولد باراک اوباما، از هم جدا شدند و مادرش بود که مسئولیت بزرگ کردن او را به عهده گرفت.
 ستاره هایی که از داشتن پدر محروم بودند

هلی بری
هلی بری و خواهر بزرگ ترش، هیدی، توسط مادرشان بزرگ شدند. جودیس ان، پدر خانواده، آنها را زمانی که هلی بری تنها ۴ سال داشت، ترک کرد.
 ستاره هایی که از داشتن پدر محروم بودند

جی زی
این ستاره هنرمند به همراه ۳ خواهر و برادر خود در برکلین، نیویورک، توسط مادرشان بزرگ شدند. گلوریا، پدر او، خانواده آنها را به حال خود رها کرد و رفت.
 ستاره هایی که از داشتن پدر محروم بودند

کریستینا آگیلرا
پدر و مادر کریستینا آگیلرا زمانی که او تنها ۶ سال داشت، از هم جدا شدند، بنابراین مسئولیت او به گردن مادرش افتاد که البته به نفع او نیز شد زیرا اعتقاد داشت که پدرش مبتلا به مشکلات روانی است.
 ستاره هایی که از داشتن پدر محروم بودند

اوا مندس
اوا مندس اعتراف می کند اگر چه پدرش در خانه بوده اما عملا هیچ نقشی در پرورش او نداشته است. در واقع مادرش بود که  او را بزرگ و تمام نیازهایش را برآورده می کرد. در فیلم «Girl In Progress» که او نقش یک مادر مجرد را بازی می کند، در حین فیلمبرداری، از مادر خودش نیز تشکر و قدردانی می کند. او گفت: «بزرگ کردن یک کودک آنهم به تنهایی واقعا کار دشواری است و من از این بابت از تو ممنونم مادر.»
 ستاره هایی که از داشتن پدر محروم بودند

ماریا کری
پدر و مادر ماریا کری، زمانی که او تنها ۳ سال داشت، از هم جدا شدند، به همین دلیل او توسط مادرش بزرگ شد. حال او که خود او یک مادر ۴۶ ساله و صاحب ۲ فرزند است، قدر زحمات مادرش را بیشتر می داند.
 ستاره هایی که از داشتن پدر محروم بودند

آلیشیا کیز
آلیشیا کیز نزد مادرش، تریا ژوزف، بزرگ شد. او هیچگاه تاثیری که مادرش بر زندگی او داشت را فراموش نمی کند. او در یکی از پست های اینستاگرام خود که به مناسبت برنده شدن در گرمی آوارد بود نوشت: «مادرم به تنهایی مرا بزرگ کرد و تنها دلیل این که حال اینجا هستم، خود اوست. اکنون که خودم صاحب فرزند شده ام، احترام بیشتری نسبت به همیشه برای مادرم قائل ام. بزرگ کردن فرزند، آن هم به تنهایی اصلا کار ساده ای نیست اما مادرم این کار را به بهترین شکل ممکن انجام داد.»
 ستاره هایی که از داشتن پدر محروم بودند

جاستین بیبر
مادر جاستین بیبر، یکی از قدرتمندترین مادران است که به تنهایی فرزندش را بزرگ کرد. جاستین بیبر همیشه از تاثیراتی که مادرش در زندگی او داشته، با غرور یاد می کند. مادرش در سن ۱۷ سالگی او را به دنیا آورد و تنها چند ماه پس از تولد فرزندش از همسرش جدا شد.
 ستاره هایی که از داشتن پدر محروم بودند

دمی لواتو
مادر و پدر دمی لواتو در تولد ۲ سالگی او از هم جدا شدند. از آن پس او توسط مادرش در تگزاس، به همراه خواهرهایش، بزرگ شد.
 ستاره هایی که از داشتن پدر محروم بودند

سلنا گومز
در سال ۲۰۱۲، این ستاره جوان از مادرش به خاطر تمام زحماتی که برای او کشید، تشکر کرد: «من از این که پدر و مادرم از هم جدا شدند، به شدت ناراحت و عصبی بودم، از این که می دیدم مادرم برای بزرگ کردم من چقدر سخت کار می کند، و افسرده شدم. او تمام تلاشش را کرد تا من زندگی بهتری داشته باشم و حال از این که توانستم آرزوی او را برآورده کنم بی نهایت خوشحالم.»
 ستاره هایی که از داشتن پدر محروم بودند

لئوناردو دی کاپریو
زمانی که لئوناردو دی کاپریو ۳ سال بیشتر نداشت، پدر و مادرش از هم جدا شدند و او توسط مادرش بزرگ شد. او همیشه در صحبت هایش از مادرش قدردانی می کند. «مادرم تنها فردی است که برایش الماس خواهم خرید زیرا که او تنها ارزشش را دارد.»
 ستاره هایی که از داشتن پدر محروم بودند

 ادل
زمانی که این ستاره محبوب ۲ سال داشت، پدر او مادرش را ترک کرد، به همین دلیل مادرش مجبور شد که به تنهایی او را بزرگ کند. در سال ۲۰۱۲، زمانی که او با آهنگ «Someone Like You» برنده جایزه گرمی شد، از مادرش و رابطه نزدیکی که با او دارد، صحبت کرد.
ستاره هایی که از داشتن پدر محروم بودند
منبع: برترین ها
کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.