زمان ثبت نام پذیرفته‌شدگان رشته‌ فوریت‌های پزشکی اعلام شد


زمان ثبت نام پذیرفته‌شدگان رشته‌ فوریت‌های پزشکی اعلام شد

  اخبار پزشکی,خبرهای پزشکی, فوریت‌های پزشکی
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی رشته‌ فوریت‌های پزشکی آزمون کاردانی به کارشناسی خبر داد و گفت: ثبت‌نام این پذیرفته‌شدگان از ۲۴ بهمن ماه آغاز می‌شود. 

دکتر حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌ تحصیلی نیمه متمرکز کارشناسی ناپیوسته فوریت‌های پزشکی (کدرشته‌محل‌های ۱۱۹۷ تا ۱۲۳۲ مربوط به کد رشته امتحانی ۱۱۴) دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی روز پنجشنبه ۱۹ بهمن بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اعلام شده است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس آمار نهایی اعلام شده تعداد ۵۹۹ داوطلب به عنوان پذیرفته شده نهایی رشته‌ فوریت‌های پزشکی آزمون کاردانی به کارشناسی معرفی شده‌اند. این داوطلبان باید در یکی از روزهای سه‌شنبه ۲۴ و یا چهارشنبه ۲۵ بهمن با به همراه داشتن مدارک لازم برای ثبت نام به دانشگاه محل قبولی مراجعه کنند.

 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطر نشان کرد: داوطلبانی که به عنوان پذیرفته شده نهایی رشته‌ فوریت‌های پزشکی آزمون کاردانی به کارشناسی اعلام شده است قبل از مراجعه به دانشگاه محل قبولی خود از زمان دقیق ثبت نام خود اطمینان حاصل کنند.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.