زلزله اقتصادی در انتظار زلزله‌زدگان کرمانشاه است/ مسئولان قول و وعده دادند اما اجرا نمی‌کنند


زلزله اقتصادی در انتظار زلزله‌زدگان کرمانشاه است/ مسئولان قول و وعده دادند اما اجرا نمی‌کنند

اخبار,اخبار اجتماعی,زلزله کرمانشاه

نماینده منطقه زلزله زده اورامانات با اشاره به وضعیت دشوار مردم در آن مناطق» تاکید می کند: مشکلات در آن مناطق حادتر از این صحبت ها هست که به راحتی در اینجا از آنها صحبت می کنیم، نه کانکس آورده اند و نه استمهال وام ها را انجام داده اند. این خود زلزله اقتصادی دیگری در منطقه زلزله زده کرمانشاه است که موجب به وجود آمدن یک بحران روحی روانی مجدد در میان مردم آن منطقه شده است.

شهاب نادری نماینده اورامانات در واکنش به اعتراضاتی درباره نرسیدن کانکس به زلزله زدگان کرمانشاه ضمن تایید آن در گفت و گو با «اعتمادآنلاین»  تاکید می کند: نه کانکس آورده اند و نه استمهال وام ها را انجام داده اند. این خود زلزله اقتصادی دیگری در منطقه زلزله زده کرمانشاه است که موجب به وجود آمدن یک بحران روحی روانی مجدد در میان مردم آن منطقه شده است. 

 

نماینده اورامانات در ادامه درباره وعده‌هایی که از طرف مسئولان برای کمک و توجه به این مناطق داده شده است می گوید: مسئولان اجرایی قول و وعده داده اند اما آنها را اجرایی نمی کنند. 

 

عضو. کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین با اشاره به دیدار هفته گذشته برخی اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به این مناطق بیان می کند: آقای محمدی رییس کمیسیون اصل ۹۰  هفته گذشته به مناطق زلزله زده سفر کرده اند، بررسی های لازم را انجام داده اند و ما منتظر هستیم نتیجه این بررسی ها را ببینیم. ایشان یک بررسی کلی در مورد وام ها، ساخت و سازها، بودجه و همه موارد داشته اند و ما منتظر اثرگذاری آن هستیم. 

 

نماینده منطقه زلزله زده اورامانات با اشاره به وضعیت دشوار مردم در آن مناطق تاکید می کند: از آقای سیف رییس بانک مرکزی خواسته ایم تا به این موضوعات رسیدگی کنند و  اگر این طرح کمک به زلزله زدگان کرمانشاه هم در مجلس به تصویب نمایندگان برسد اوضاع را تا حدودی بهتر خواهد کرد. 

 

اعتمادآنلاین

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.